Dutch topic
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Re: Dutch topic
Ik ben niet van plan dat op internet te zeggen, sorry. Je zou zomaar een pedofiel kunnen zijn, wie weet..
hey quickfist heb je zin om even brawl te spelen?
Kon dat maar... ;_; Er wordt TV gekeken.
morgen misschien, kga nu slapen 0:18 am
.
Nah, ik vind het ook wel grappig, het enige is dat die naam ondertussen aan mijn e-mail en echte naam gekoppeld is en als mijn werkgevers mij later zullen opzoeken, zullen ze Drolpiraat vinden.Quickfist wrote:Vind je dat erg dan? Ik vind jouw username erg grappig. ^-^Drolpiraat wrote:Het gekke is dat iedereen mij hier Drol noemt en alle Nederlanders/Nederlands sprekende Belgen verstaan het ook
Ik ben nu Mario kart wii aan het downloaden, want mijn disc werkt niet meer.
Mag ik jullie friend codes?
Kheb mario kart laatst verwijderd 
Oke, Maar ik ben geen pedofiel!Quickfist wrote:Ik ben niet van plan dat op internet te zeggen, sorry. Je zou zomaar een pedofiel kunnen zijn, wie weet..
Drolpiraat!?... Drol...!?... Je bent aangenomen en kunt morgen beginnen!Nah, ik vind het ook wel grappig, het enige is dat die naam ondertussen aan mijn e-mail en echte naam gekoppeld is en als mijn werkgevers mij later zullen opzoeken, zullen ze Drolpiraat vinden.
Haha, al die mensen moesten eens weten wat "Drol" betekent XD
Kun jij dan gedownloade DVD's spelen op je Wii?Ik ben nu Mario kart wii aan het downloaden, want mijn disc werkt niet meer.
Ik neem aan dat Rsandee zo'n omgebouwde Wii heeft.Joshua822 wrote:Kun jij dan gedownloade DVD's spelen op je Wii?Ik ben nu Mario kart wii aan het downloaden, want mijn disc werkt niet meer.
Mooi zo. ^-^jonas333 wrote:Oke, Maar ik ben geen pedofiel!Quickfist wrote:Ik ben niet van plan dat op internet te zeggen, sorry. Je zou zomaar een pedofiel kunnen zijn, wie weet..
Ja, ik heb een omgebouwde wii, en ik heb ook de Homebrew channel.
Nu kan ik GBA en SNES en zelfs PS1 op mijn Wii spelen.
Nu kan ik GBA en SNES en zelfs PS1 op mijn Wii spelen.
homebrew channel <3
Mijn PC flipt em helemaal als ik te lang rayman 3 speel, alles gaat dan 5x zo snel!! 
BUMP 4 GR8 JUSTICE.
Het is record day.
Het is record day.
FOR GREAT JUSTICE
TAKE OFF EVERY ZIG... euh nee post. Want het is Record Day, woo! ^^
TAKE OFF EVERY ZIG... euh nee post. Want het is Record Day, woo! ^^
Ik ben een aardappel.
Grapefruit.