LOLMatyuv wrote:*ben
een Rus die iemands Nederlands verbeterd!
Wat komt er nu?

LOLMatyuv wrote:*ben

ikke471 wrote:Ik snap [insert "het" here] niet.

Wat? Dat is gelul.Spanex wrote:Ik heb gehoord dat sommige vinden dat het woordje 'het' zijn beste tijd gehad heeft.
Wat een gelul.
Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.Rsandee wrote:Hoe was het Sint Maarten lopen? :')
Mijn broertje heeft zo'n paar uur geleden een vracht snoep meegebracht.
Maar op Sint Maarten moet je wel een liedje zingen.RayTunes wrote:Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.Rsandee wrote:Hoe was het Sint Maarten lopen? :')

ik ben/was ziek alleen mijn ouders en mijn zusjes zijn gegaan, mijn oudere zus ging uitRsandee wrote:Hoe was het Sint Maarten lopen? :')

Ik vind het toch best wel komisch om open te doen voor een Sinterklaas met een machinegeweer hoor.RayTunes wrote:Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.

XDShrooblord wrote:Ik vind het toch best wel komisch om open te doen voor een Sinterklaas met een machinegeweer hoor.RayTunes wrote:Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.

Och, hier heb je kleine (koters) kleuters die om 6 uur komen, en dan niemand. Bijna niemand hier doet wat aan Halloween.Shrooblord wrote:Ik vind het toch best wel komisch om open te doen voor een Sinterklaas met een machinegeweer hoor.

het leukste deel uit de film is als de sint zijn staf op een man (volgens mij was die van de politie in het einde) slaat ronddraait en dan eraftrektShrooblord wrote:Die film is echt geweldig. Ik weet niet of ik dat ooit had durven denken van een Nederlandse film, eigenlijk. Ik bedoel maar, normaal zijn Nederlandse films nou niet echt zo goed.
Gezellig, perfect voor 5 Decemeber.Mr. Dark Thingamajig wrote:het leukste deel uit de film is als de sint zijn staf op een man (volgens mij was die van de politie in het einde) slaat ronddraait en dan eraftrektShrooblord wrote:Die film is echt geweldig. Ik weet niet of ik dat ooit had durven denken van een Nederlandse film, eigenlijk. Ik bedoel maar, normaal zijn Nederlandse films nou niet echt zo goed.

Toch niet de Amerikaanse rommel? Eigenlijk wel wat voor jou.ikke471 wrote:Ugh gister een feestje Gehad en american pie gekeken.... Je snapt het nu al wel.. Of niet