Page 51 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 06, 2011 6:21 pm
by ikke471
Matyuv wrote:*ben :pascontent:
LOL
een Rus die iemands Nederlands verbeterd!
Wat komt er nu?

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 06, 2011 6:31 pm
by Spanex
Ik heb gehoord dat sommige vinden dat het woordje 'het' zijn beste tijd gehad heeft.

Wat een gelul.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 06, 2011 7:32 pm
by ikke471
Ik snap [insert "het" here] niet.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 06, 2011 7:40 pm
by Spanex
ikke471 wrote:Ik snap [insert "het" here] niet.

dat zou dan worden: "Ik snap de niet"

Zie je al waar dit heen gaat?

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 06, 2011 7:41 pm
by ikke471
ja... ik vind HET onzin eerlijk gezecht

Re: Dutch topic

Posted: Mon Nov 07, 2011 6:20 am
by Keane
Hebben jullie nog het news over het Eurovisie Songfestival van 2012 gelezen of gezien? Eindelijk komt Nederland is met leuke muziek! Ik hoop dat de act met Hans Klok wordt gekozen. Ik heb zijn show in Las Vegas gezien, en het is echt geweldig. :) We waren echt een lachertje in 2010. Ik vondt het wel leuk in 2011, maar de act was weer is hopeloos. Toch vindt ik niet dat we de laatse plek hebben verdiend. Ik vond Roemenië en Moldavië de beste van 2011, maar de meeste zijn het daar niet mee eens. Laat iemand die Jan Smit en die ander weg halen, die twee zaten de hele show boos the ouwe hoeren. :?
Spanex wrote:Ik heb gehoord dat sommige vinden dat het woordje 'het' zijn beste tijd gehad heeft.

Wat een gelul.
Wat? Dat is gelul.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 12, 2011 12:36 am
by Rsandee
Hoe was het Sint Maarten lopen? :')
Mijn broertje heeft zo'n paar uur geleden een vracht snoep meegebracht.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 12, 2011 8:25 am
by Keane
Rsandee wrote:Hoe was het Sint Maarten lopen? :')
Mijn broertje heeft zo'n paar uur geleden een vracht snoep meegebracht.
Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 12, 2011 11:56 am
by Rsandee
RayTunes wrote:
Rsandee wrote:Hoe was het Sint Maarten lopen? :')
Mijn broertje heeft zo'n paar uur geleden een vracht snoep meegebracht.
Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.
Maar op Sint Maarten moet je wel een liedje zingen.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 12, 2011 11:59 am
by Mr. Dark Thingamajig
Rsandee wrote:Hoe was het Sint Maarten lopen? :')
Mijn broertje heeft zo'n paar uur geleden een vracht snoep meegebracht.
ik ben/was ziek alleen mijn ouders en mijn zusjes zijn gegaan, mijn oudere zus ging uit

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 11:10 am
by Shrooblord
RayTunes wrote:Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.
Ik vind het toch best wel komisch om open te doen voor een Sinterklaas met een machinegeweer hoor.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 11:14 am
by ikke471
Shrooblord wrote:
RayTunes wrote:Sint Maarten is veel leuker dan al dat gedoe van Halloween.
Ik vind het toch best wel komisch om open te doen voor een Sinterklaas met een machinegeweer hoor.
XD
reachtstreeks uit de film "sint"

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 11:37 am
by Shrooblord
Die film is echt geweldig. Ik weet niet of ik dat ooit had durven denken van een Nederlandse film, eigenlijk. Ik bedoel maar, normaal zijn Nederlandse films nou niet echt zo goed.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 12:02 pm
by ikke471
Schatjes!
Was een leuke film
:hehe:

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 6:13 pm
by Keane
Shrooblord wrote:Ik vind het toch best wel komisch om open te doen voor een Sinterklaas met een machinegeweer hoor.
Och, hier heb je kleine (koters) kleuters die om 6 uur komen, en dan niemand. Bijna niemand hier doet wat aan Halloween.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 10:23 pm
by Mr. Dark Thingamajig
Shrooblord wrote:Die film is echt geweldig. Ik weet niet of ik dat ooit had durven denken van een Nederlandse film, eigenlijk. Ik bedoel maar, normaal zijn Nederlandse films nou niet echt zo goed.
het leukste deel uit de film is als de sint zijn staf op een man (volgens mij was die van de politie in het einde) slaat ronddraait en dan eraftrekt

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 10:29 pm
by Keane
Mr. Dark Thingamajig wrote:
Shrooblord wrote:Die film is echt geweldig. Ik weet niet of ik dat ooit had durven denken van een Nederlandse film, eigenlijk. Ik bedoel maar, normaal zijn Nederlandse films nou niet echt zo goed.
het leukste deel uit de film is als de sint zijn staf op een man (volgens mij was die van de politie in het einde) slaat ronddraait en dan eraftrekt
Gezellig, perfect voor 5 Decemeber. :P

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 10:38 pm
by ikke471
Ugh gister een feestje Gehad en american pie gekeken.... Je snapt het nu al wel.. Of niet

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 10:40 pm
by Keane
ikke471 wrote:Ugh gister een feestje Gehad en american pie gekeken.... Je snapt het nu al wel.. Of niet
Toch niet de Amerikaanse rommel? Eigenlijk wel wat voor jou. :P

Re: Dutch topic

Posted: Sun Nov 13, 2011 10:42 pm
by ikke471
Hij was wel grappig....
Wel *ahum* mooie meisjes