Page 7 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sat May 23, 2009 8:53 pm
by Puruun
Het probleem dat het topic niet echt wordt serieus genomen, behalve door mij.

Re: Dutch topic

Posted: Sat May 23, 2009 9:47 pm
by Joshua822
Waar zouden jullie dan over willen praten ?

Re: Dutch topic

Posted: Sat May 23, 2009 9:53 pm
by Rsandee
Joshua822 wrote:Waar zouden jullie dan over willen praten ?
El Dango... nee geintje.
We kunnen wel iemand anders in deze topic uitschelden in het Nederlands zodat hij het niet verstaan kan :hinhin:

Re: Dutch topic

Posted: Sun May 24, 2009 9:12 am
by Puruun
Dat vind ik flauw. Als je iemand wilt uitschelden, doe het dan in een taal die hij verstaan kan. Anders heeft het ook geen zin.

Re: Dutch topic

Posted: Sun May 24, 2009 2:58 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Dat vind ik flauw. Als je iemand wilt uitschelden, doe het dan in een taal die hij verstaan kan. Anders heeft het ook geen zin.
^ het IS ook flauw... maar well lache!!
We hebben het al op El Dango gedaan :lol:

Re: Dutch topic

Posted: Sun May 24, 2009 3:09 pm
by Puruun
Vreemde humor heb jij..

Re: Dutch topic

Posted: Thu May 28, 2009 9:52 pm
by Rsandee
oke nou is hij echt beina dood...

Re: Dutch topic

Posted: Thu May 28, 2009 10:03 pm
by Droolie
Jep, laten we er dus een beetje in posten.

Re: Dutch topic

Posted: Fri May 29, 2009 2:59 pm
by Lol Kuit
ok, waarover zullen we paten?

Re: Dutch topic

Posted: Fri May 29, 2009 4:28 pm
by Joshua822
We zouden kunnen praten over Nederlands :p Vinden jullie Nederlands een mooie taal, staan jullie daar zelfs eens bij stil ?

Re: Dutch topic

Posted: Fri May 29, 2009 5:52 pm
by Puruun
Ja, eigenlijk wel. Het is iig veel mooier dan Duits.

Re: Dutch topic

Posted: Sat May 30, 2009 10:07 pm
by Joshua822
Ook makkelijker ? Ik denk persoonlijk wel dat het even moeilijk moet zijn om Nederlands te leren dan Duits.

Re: Dutch topic

Posted: Sun May 31, 2009 8:50 am
by Droolie
Volgens mij is Nederlands eigenlijk veel moeilijker om te leren... met al die uitzonderingen op de spelling die elk jaar veranderen. :P
En ja, Nederlands is wel mooier dan Duits, maar dat hangt ook af van HOE je het spreekt. Ik vind bijvoorbeeld dat Nederlanders veel mooier Nederlands spreken dan Vlamingen...

Re: Dutch topic

Posted: Sun May 31, 2009 6:17 pm
by Joshua822
Daar heb je inderdaad een goed punt, Nederlands is zeer mooil als je een variƫrende woordenschat gebruikt. Het is inderdaad wel een vervelend iets dat de spelling blijft veranderen.

Re: Dutch topic

Posted: Mon Jun 08, 2009 6:35 pm
by Rsandee
De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jun 10, 2009 4:09 pm
by Puruun
Rayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jun 10, 2009 4:14 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:
Rayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o
Dat hoorde ik bij Aardrijkskunde :fou:

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jun 10, 2009 5:06 pm
by Droolie
Rayman4321 wrote:
Quickfist wrote:
Rayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o
Dat hoorde ik bij Aardrijkskunde :fou:
Hah, in mijn cursus van Aardrijkskunde staat net dezelfde fout. :P
Zo'n verandering hebben ze helemaal niet gemaakt, "produKten" is dus wel degelijk een fout... :P

Re: Dutch topic

Posted: Thu Jun 11, 2009 5:39 pm
by Rsandee
Drolpiraat wrote:
Rayman4321 wrote:
Quickfist wrote:
Rayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o
Dat hoorde ik bij Aardrijkskunde :fou:
Hah, in mijn cursus van Aardrijkskunde staat net dezelfde fout. :P
Zo'n verandering hebben ze helemaal niet gemaakt, "produKten" is dus wel degelijk een fout... :P
Maar mijn docent zei dat de laatste spellings verandering met de K was.... en zei ook dat je dan producten met een K moet schrijven.... of hij is gewoon gestoord :proud:

Re: Dutch topic

Posted: Thu Jun 11, 2009 6:32 pm
by Droolie
Producten is nog altijd met een 'c'. Ik ben er bijna zeker van...
Hij is dus gewoon gestoord, maakt een grapje of is erin geluisd door een andere grappenmaker. :P