Page 66 of 81
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 20, 2012 9:15 am
by Adsolution
Shrooblord wrote:RayFan9876 wrote:ikke471 wrote:RayFan9876 wrote:Ze zijn in principe het uitdelen van de fans fakkels.
*Ze zijn in principe fakkels aan het uitdelen aan de fans
I forgot how to use the notorious infinitive verb 'to.'

No, not quite. You didn't use the indirect object correctly. That, and the order of placed words in a sentence was a bit off - but that's what you get from speaking English - all meddled up and twisted sentences with, in a sentence, placed right at the end, the subject.

I was actually basing it off of German, but I think that makes even less sense now.
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 20, 2012 4:58 pm
by Shrooblord
RayFan9876 wrote:I was actually basing it off of German, but I think that makes even less sense now.
I think German only
sounds like Dutch (to outsiders) and has similar words - the grammatical structure of both languages is highly defective from one another in most cases. But it was a nice try anyway!
Nou, de oranje vlaggen zijn inmiddels m'n straat uit. xD
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 20, 2012 5:40 pm
by Spanex
Shrooblord wrote:Nou, de oranje vlaggen zijn inmiddels m'n straat uit. xD
Ze waren er niet eens in de mijne.
Bovendien raak ik nog eens compleet gestoord van m'n broer. Echt waar niets dat ik doe is ooit goed in zijn ogen, en dan komt ook gelijk die commentaar! Volgens mijn doet ie gewoon als of ik een hond ben. Zal ik blij zijn als ik deze hele wijk niet meer met die klootzak hoef te delen...
Echt, serieus. Het maakt me geen flikker meer uit...ik kan hem niet meer aanstaan.

Had ik maar de guts om hem dit recht in zijn schurftgezicht te zeggen. K ik ben klaar.
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 20, 2012 8:59 pm
by Rulez
Shrooblord wrote:RayFan9876 wrote:I was actually basing it off of German, but I think that makes even less sense now.
I think German only
sounds like Dutch (to outsiders) and has similar words - the grammatical structure of both languages is highly defective from one another in most cases. But it was a nice try anyway!
Really? Well that might be useful for me as whenever I tried to understand Dutch, I would find the similarities to German.
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 20, 2012 10:32 pm
by Shrooblord
Spanex wrote:Bovendien raak ik nog eens compleet gestoord van m'n broer. Echt waar niets dat ik doe is ooit goed in zijn ogen, en dan komt ook gelijk die commentaar! Volgens mijn doet ie gewoon als of ik een hond ben. Zal ik blij zijn als ik deze hele wijk niet meer met die klootzak hoef te delen...
Echt, serieus. Het maakt me geen flikker meer uit...ik kan hem niet meer aanstaan.

Had ik maar de guts om hem dit recht in zijn schurftgezicht te zeggen. K ik ben klaar.
Aw... is het echt zo erg?

Da's best triest... ik hoop dat jullie het later nog ooit goed kunnen maken. Banden tussen twee broers, zussen of een broer en zus (verrek het Nederlands voor zijn onvermogen een woord als '
sibling' uit te vinden) zijn de beste die er zijn, als ze goed zijn. Het ergste wat ik mis aan het enig kind zijn is dat er niemand anders is in huis die een soortgelijke gedachtegang heeft als ik met wie ik die kan delen - of met wie ik wat dan ook kan delen... zoals het leven zelf. Daarentegen heb ik ook weer hele goede vrienden die zo'n straat of twee verderop wonen dus daar kan ik altijd naartoe.
Re: Dutch topic
Posted: Mon Jun 25, 2012 8:34 pm
by Decidetto
Okee, ik wip even binnen om wat vragen te stellen en opmerkingen te plaatsen!
Woon je nog steeds in Texas, Raytunes?
And have you had any luck finding an Art school in Holland, Haruka?
En ik vind het erg leuk dat je hier zo nu en dan langskomt, Rayfan

(Haha, tegen jou kan ik ten minste Nederlands praten)
Deze ga ik trouwens in de toekomst wel eens gebruiken, denk ik:

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 12:02 am
by Shrooblord
Gozeereerrrsss we moeten ff ook hier posten! Laten we die Engelstaligen even zien wat we in huis hebben! >:)
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 12:07 am
by Droolie
Er was eens een aardappel die op stap ging.
Toen kwam hij een banaan tegen.
"Hallo, banaan," zei de aardappel.
"Goeiemorgen, aardappel," zei de banaan.
Toen werd de aardappel woedend.
"Mijn excuses, aardappel. Goeiemiddag."
Toen werd de aardappel weer kalm.
Later werd bekend dat de aardappel Middag heette.
En inderdaad, de aardappel was eigenlijk Drolpiraat. Mijn achternaam is Middag.
/stom verhaal
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 12:16 am
by Shrooblord
Lol dat doet me echt denken aan de meligheid van m'n vriendinnen. Ken je Henk de Steen? Hij kan niet zwemmen, maar wel autorijden.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:06 am
by Decidetto
Woehoe!
Dit gaat leuk worden! Maar eerst slapen!

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:11 am
by Shrooblord
Slapen is voor de stervelingen.

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:21 am
by Haruka
I like Stroopwaffels.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:21 am
by Matyuv
aardappel
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:23 am
by Serza5
Dutch is gut
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 11:02 am
by Shrooblord
Onnodige Nederlandstalige pooooossst!
Ik kwam erachter dat ik een spel heb dat zo vintage is dat hij nu $100 waard is!

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 12:10 pm
by Decidetto
Welk spel dan?
Ik geloof trouwens dat "The You Game" het topic wordt waarin het meest gepost wordt.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 12:12 pm
by Shrooblord
Yep The You Game krijgt de meeste activiteit en de meeste spam.
Het spel Future Cop : LAPD valt nu te krijgen voor $100 als je hem kan vinden. Hij's blijkbaar zeldzaam geworden ofzo. Zo'n geweldig spel.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 12:55 pm
by Decidetto
Nooooit van gehoord!
Ik heb een paar weekjes geleden Super Metroid voor de SNES op de kop getikt voor 35 euro. Het was wel alleen maar de cartridge, maar het was niet eens zo gek veel geld als je bedenkt dat exemplaren met doos en al voor 300 euro of meer (!) verkocht worden.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:24 pm
by ikke471
laten we dit vol gaan spammen
ze hebben het noooooit door o3o
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:26 pm
by Decidetto
Nou, hebben we wel wat meer mensen nodig, vrees ik
