Page 68 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:45 pm
by ikke471
Decidetto wrote:Kan ook :P
Maarja, wat zal ik ervan maken dan...
ik woon in Nederland (en daar ben ik nu ook) maar Penelop woont in België xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:47 pm
by Decidetto
Wacht, wie is Penelop dan?
Ik dacht dat je Penelope uit de Griekse mythe van Odysseus bedoelde. :o

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:48 pm
by ikke471
Decidetto wrote:Wacht, wie is Penelop dan?
Ik dacht dat je Penelope uit de Griekse mythe van Odysseus bedoelde. :o
lol nee xD
Penelop is mijn vriendin.. ik vergelijk haar wel eens met die mythe voor de gein

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:50 pm
by Decidetto
Haha, vet.

Ik heb RayFan9876 trouwens nog helemaal niet gezien in de online-lijst. Ik vraag me af waarom ze de record day zou missen.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:50 pm
by ikke471
ja dat is inderdaad best vaag O__O

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:55 pm
by Decidetto
Lijkt me ook gezellig om Nederlands met haar te kletsen.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:56 pm
by ikke471
lol ja alleen haar grammatica kan soms best grappig zijn xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 2:59 pm
by Decidetto
Daarom.

Meer mensen nodig hier!

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:00 pm
by ikke471
ach we kunnen hier ook een gezellig gesprek starten denk ik?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:01 pm
by Decidetto
Is ook gezellig, maar eigenlijk hoopte ik meer op stuntelende niet-Nederlanders o3o

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:02 pm
by ikke471
hahaha xD zou leuk zijn ja!

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:02 pm
by Decidetto
Goed, wat zou eens een leuk kletsonderwerp zijn?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:03 pm
by Decidetto
Ik weet al wat.
Hoeveel tings heb jij nou nog nodig om van rang te wisselen?

Ja, sorry, ik post dubbel, maar nou en. :hehe:

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:03 pm
by ikke471
verschild per rank xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:04 pm
by Decidetto
Klopt.

Maar jij zei in de You Game-topic dat je nog maar heel weinig Tings nodig had om van rang te wisselen.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:05 pm
by ikke471
ja... ik vergiste me xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:07 pm
by Decidetto
Ah, je dacht zeker dat je op 60.000 zou wisselen zeker.
Ik ben zojuist een Grand Minimus geworden. Echt leuk! :D

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:08 pm
by ikke471
lol ik word razor hierna >=)

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:09 pm
by Decidetto
Oeh.
Ik heb Razorbeard altijd leuker gevonden dan Mister Dark, maar ik denk dat ik door Rayman: Revenge of the Dark daar een andere blik op ben aan het ontwikkelen.
Ook al komt hij er eigenlijk niet eens echt in voor.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:11 pm
by ikke471
ik vind mr.dark normaal gezien leuk.. maar deze rank ziet er niet uit xD