Page 68 of 81
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:45 pm
by ikke471
Decidetto wrote:Kan ook

Maarja, wat zal ik ervan maken dan...
ik woon in Nederland (en daar ben ik nu ook) maar Penelop woont in België xD
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:47 pm
by Decidetto
Wacht, wie is Penelop dan?
Ik dacht dat je Penelope uit de Griekse mythe van Odysseus bedoelde.

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:48 pm
by ikke471
Decidetto wrote:Wacht, wie is Penelop dan?
Ik dacht dat je Penelope uit de Griekse mythe van Odysseus bedoelde.

lol nee xD
Penelop is mijn vriendin.. ik vergelijk haar wel eens met die mythe voor de gein
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:50 pm
by Decidetto
Haha, vet.
Ik heb RayFan9876 trouwens nog helemaal niet gezien in de online-lijst. Ik vraag me af waarom ze de record day zou missen.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:50 pm
by ikke471
ja dat is inderdaad best vaag O__O
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:55 pm
by Decidetto
Lijkt me ook gezellig om Nederlands met haar te kletsen.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:56 pm
by ikke471
lol ja alleen haar grammatica kan soms best grappig zijn xD
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 2:59 pm
by Decidetto
Daarom.
Meer mensen nodig hier!
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:00 pm
by ikke471
ach we kunnen hier ook een gezellig gesprek starten denk ik?
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:01 pm
by Decidetto
Is ook gezellig, maar eigenlijk hoopte ik meer op stuntelende niet-Nederlanders o3o
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:02 pm
by ikke471
hahaha xD zou leuk zijn ja!
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:02 pm
by Decidetto
Goed, wat zou eens een leuk kletsonderwerp zijn?
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:03 pm
by Decidetto
Ik weet al wat.
Hoeveel tings heb jij nou nog nodig om van rang te wisselen?
Ja, sorry, ik post dubbel, maar nou en.

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:03 pm
by ikke471
verschild per rank xD
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:04 pm
by Decidetto
Klopt.
Maar jij zei in de You Game-topic dat je nog maar heel weinig Tings nodig had om van rang te wisselen.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:05 pm
by ikke471
ja... ik vergiste me xD
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:07 pm
by Decidetto
Ah, je dacht zeker dat je op 60.000 zou wisselen zeker.
Ik ben zojuist een Grand Minimus geworden. Echt leuk!

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:08 pm
by ikke471
lol ik word razor hierna >=)
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:09 pm
by Decidetto
Oeh.
Ik heb Razorbeard altijd leuker gevonden dan Mister Dark, maar ik denk dat ik door Rayman: Revenge of the Dark daar een andere blik op ben aan het ontwikkelen.
Ook al komt hij er eigenlijk niet eens echt in voor.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 07, 2012 3:11 pm
by ikke471
ik vind mr.dark normaal gezien leuk.. maar deze rank ziet er niet uit xD