Page 70 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:38 pm
by Decidetto
Heb je trouwens mijn nieuwe locatie gezien? o3o

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:39 pm
by ikke471
ja en ik vind hem wel leuk xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:40 pm
by Decidetto
Contrast hè? :)

Het hoogste punt is de Sint Pietersberg (ofzoiets) die ligt in Zuid-Limburg.
Nou woon ik eigenlijk in Midden-Limburg, maarja, vanuit een satteliet-oogpunt is dat niet zo ver weg :P

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:42 pm
by ikke471
haha ik woon in Twnete (overijssel) maar ik MOET naar België T__T ik wil me vriendin vaker kunnen zien T__T

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:43 pm
by Decidetto
Wat ik best wel geinig vind van het hoogste punt:
het bergje is maar 300 meter hoog :lol:

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:44 pm
by ikke471
lol serieus?
xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:45 pm
by Decidetto
Ja zoiets. :P

Maar ik google het even voor het precieze getal.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:45 pm
by ikke471
ah ok laat weten als je het weet

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:46 pm
by Decidetto
Het is de Vaalserberg en hij is 323 meter hoog. Lief hè o3o

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:47 pm
by ikke471
heel lief xD HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LIEF

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:50 pm
by Decidetto
Hmmm. Ik zit al op 96 posts. Gaat best rap!
(Hee, waar is dat nou toevallig het spiegelgetal van? :hehe: )

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:50 pm
by ikke471
the griskin with a dirty mind up ther ^

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:52 pm
by Decidetto
Wazda? Een griskin?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 3:52 pm
by ikke471
je rank xD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 4:00 pm
by Decidetto
Oh, whahaha :P
Fijn hoor, dat alle bijschriften hier Frans zijn.

"Mouru" is wel wat duister. Gewoon letterlijk "Gestorvene" :|

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 4:01 pm
by ikke471
mja... 't klinkt idd best duister

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 4:02 pm
by Decidetto
ikke471 wrote:the griskin with a dirty mind up ther ^
Dat deed me trouwens gelijk denken aan Cavemanfilms op YouTube. In een Minecraft-filmpje dat hij met Antvenom had gemaakt zei hij "The caveman with a dirty mind", nadat ze het over het omhoog en omlaag staan van hendeltjes hadden gehad XD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 4:04 pm
by ikke471
lol ik baseerde het op: the genie with a dirty mind

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 4:05 pm
by Decidetto
En waar is dat dat van?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jul 07, 2012 4:06 pm
by ikke471
dominicfear (youtuber die animaties maakt)