Page 8 of 81
Re: Dutch topic
Posted: Fri Jun 12, 2009 8:00 pm
by Joshua822
In de nieuwe spelling wordt 'producten' wel degelijk met een 'c' gespeld. Ik heb het zelfs nog even in een actueel Nederlands woordenboek opgezocht.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jun 13, 2009 9:04 am
by Puruun
Yay! ^-^
Re: Dutch topic
Posted: Tue Jun 23, 2009 3:08 pm
by Rsandee
BEINA ZOMERVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen mijn boeken inleveren!!

Re: Dutch topic
Posted: Tue Jun 23, 2009 3:36 pm
by Droolie
Ha, ik heb net gedaan met mijn examens en moet morgen ook nog juist mijn boeken gaan inleveren...

Re: Dutch topic
Posted: Tue Jun 23, 2009 7:38 pm
by Joshua822
Ik moet maandag mijn boeken gaan inleveren. 't Is eigenlijk best vervelend dat we dat een week naderhand pas moeten gaan doen.
Re: Dutch topic
Posted: Tue Jun 23, 2009 7:48 pm
by Rsandee
Ik ben nu bezig met mijn kaftpapier van mijn boeken scheuren

Mijn nicht is trouwens met de examens (klas 6) van het VWO geslaagd!!!
Ik doe zelf ook VWO
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 24, 2009 5:15 pm
by Puruun
Ben jij al vrij? Ik moet nog twee weken, waarvan één repetitieweek. T_T Gefeliciteerd met je nicht! ^-^
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 24, 2009 7:01 pm
by Droolie
Ik heb al vakantie!

Re: Dutch topic
Posted: Fri Jun 26, 2009 8:25 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Ben jij al vrij? Ik moet nog twee weken, waarvan één repetitieweek. T_T Gefeliciteerd met je nicht! ^-^
bedankt!!
Drolpiraat wrote:Ik heb al vakantie!

Ik bijna..... ik hoef alleen Vrijdag nog, en dan heb ik eindelijk zomervakantie

Re: Dutch topic
Posted: Fri Jun 26, 2009 9:33 pm
by Puruun
Waaah, ik heb nog 6 dagen repetitieweek!

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jun 27, 2009 11:28 am
by Rsandee
Quickfist wrote:Waaah, ik heb nog 6 dagen repetitieweek!

Dat zuigt

Re: Dutch topic
Posted: Sat Jun 27, 2009 9:03 pm
by Puruun
Het valt wel mee hoor, twee repetities per dag, lekker vroeg uit. ^-^ Ik zie wel tegen de geschiedenis jaarrepetitie op.

Re: Dutch topic
Posted: Mon Jun 29, 2009 2:08 pm
by Joshua822
Zomer kamp, kam, kamp, kamp...
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jul 01, 2009 3:25 pm
by Puruun
Fairly Odd Parents?

Re: Dutch topic
Posted: Wed Jul 01, 2009 5:45 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Fairly Odd Parents?


Re: Dutch topic
Posted: Thu Jul 02, 2009 1:39 pm
by Puruun
Rayman4321 wrote:Quickfist wrote:Fairly Odd Parents?


Je hebt die aflevering vast nooit gezien.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jul 02, 2009 10:20 pm
by Joshua822
Fairly Odd Parents?

Inderdaad, of wacht, misschien toch niet, of wacht, toch wel... ARGH !
Re: Dutch topic
Posted: Fri Jul 03, 2009 3:03 pm
by Puruun
Ik wist het. ^-^
Ik heb het iets te vaak gezien denk ik, ik vind het niet eens een leuke serie.
Re: Dutch topic
Posted: Sun Jul 05, 2009 10:38 am
by Joshua822
Ik heb het iets te vaak gezien denk ik, ik vind het niet eens een leuke serie.
Dat meen je niet !
Oké dan, Fairly Odd Parents is eigenlijk best wel k*t, maar geef toe, crocker is gangsta...
Re: Dutch topic
Posted: Sun Jul 05, 2009 11:13 am
by Rsandee
Joshua822 wrote:Ik heb het iets te vaak gezien denk ik, ik vind het niet eens een leuke serie.
Dat meen je niet !
Oké dan, Fairly Odd Parents is eigenlijk best wel k*t, maar geef toe, crocker is gangsta...
Ja... ik vind die Cosmo ook vet
