Page 8 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Fri Jun 12, 2009 8:00 pm
by Joshua822
In de nieuwe spelling wordt 'producten' wel degelijk met een 'c' gespeld. Ik heb het zelfs nog even in een actueel Nederlands woordenboek opgezocht.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jun 13, 2009 9:04 am
by Puruun
Yay! ^-^

Re: Dutch topic

Posted: Tue Jun 23, 2009 3:08 pm
by Rsandee
BEINA ZOMERVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen mijn boeken inleveren!! :D

Re: Dutch topic

Posted: Tue Jun 23, 2009 3:36 pm
by Droolie
Ha, ik heb net gedaan met mijn examens en moet morgen ook nog juist mijn boeken gaan inleveren... :P

Re: Dutch topic

Posted: Tue Jun 23, 2009 7:38 pm
by Joshua822
Ik moet maandag mijn boeken gaan inleveren. 't Is eigenlijk best vervelend dat we dat een week naderhand pas moeten gaan doen.

Re: Dutch topic

Posted: Tue Jun 23, 2009 7:48 pm
by Rsandee
Ik ben nu bezig met mijn kaftpapier van mijn boeken scheuren :)
Mijn nicht is trouwens met de examens (klas 6) van het VWO geslaagd!!!
Ik doe zelf ook VWO

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jun 24, 2009 5:15 pm
by Puruun
Ben jij al vrij? Ik moet nog twee weken, waarvan één repetitieweek. T_T Gefeliciteerd met je nicht! ^-^

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jun 24, 2009 7:01 pm
by Droolie
Ik heb al vakantie! :D

Re: Dutch topic

Posted: Fri Jun 26, 2009 8:25 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Ben jij al vrij? Ik moet nog twee weken, waarvan één repetitieweek. T_T Gefeliciteerd met je nicht! ^-^
bedankt!! :)
Drolpiraat wrote:Ik heb al vakantie! :D
Ik bijna..... ik hoef alleen Vrijdag nog, en dan heb ik eindelijk zomervakantie :D :D

Re: Dutch topic

Posted: Fri Jun 26, 2009 9:33 pm
by Puruun
Waaah, ik heb nog 6 dagen repetitieweek! :confus:

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jun 27, 2009 11:28 am
by Rsandee
Quickfist wrote:Waaah, ik heb nog 6 dagen repetitieweek! :confus:
Dat zuigt :o

Re: Dutch topic

Posted: Sat Jun 27, 2009 9:03 pm
by Puruun
Het valt wel mee hoor, twee repetities per dag, lekker vroeg uit. ^-^ Ik zie wel tegen de geschiedenis jaarrepetitie op. :confus:

Re: Dutch topic

Posted: Mon Jun 29, 2009 2:08 pm
by Joshua822
Zomer kamp, kam, kamp, kamp...

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jul 01, 2009 3:25 pm
by Puruun
Fairly Odd Parents? :P

Re: Dutch topic

Posted: Wed Jul 01, 2009 5:45 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Fairly Odd Parents? :P
:?:

Re: Dutch topic

Posted: Thu Jul 02, 2009 1:39 pm
by Puruun
Rayman4321 wrote:
Quickfist wrote:Fairly Odd Parents? :P
:?:
Je hebt die aflevering vast nooit gezien.

Re: Dutch topic

Posted: Thu Jul 02, 2009 10:20 pm
by Joshua822
Fairly Odd Parents? :P
Inderdaad, of wacht, misschien toch niet, of wacht, toch wel... ARGH !

Re: Dutch topic

Posted: Fri Jul 03, 2009 3:03 pm
by Puruun
Ik wist het. ^-^

Ik heb het iets te vaak gezien denk ik, ik vind het niet eens een leuke serie.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Jul 05, 2009 10:38 am
by Joshua822
Ik heb het iets te vaak gezien denk ik, ik vind het niet eens een leuke serie.
Dat meen je niet !

Oké dan, Fairly Odd Parents is eigenlijk best wel k*t, maar geef toe, crocker is gangsta...

Re: Dutch topic

Posted: Sun Jul 05, 2009 11:13 am
by Rsandee
Joshua822 wrote:
Ik heb het iets te vaak gezien denk ik, ik vind het niet eens een leuke serie.
Dat meen je niet !

Oké dan, Fairly Odd Parents is eigenlijk best wel k*t, maar geef toe, crocker is gangsta...
Ja... ik vind die Cosmo ook vet :)