Page 12 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Thu Aug 27, 2009 6:42 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Ziet er vrij normaal uit als je het mij vraagt.. Lol, keb nooit verzorging, economie, kunst en cultuur of godsdienst gehad. xD
K&C is gewoon tekenen, Handenarbijd, muziek en Drama bij elkaar.... de ene x hebben we gwn tekenen en de andere x muziek.... dat kun je zien omdat we andere leraren hebben voor tekenen enz.

Re: Dutch topic

Posted: Thu Aug 27, 2009 6:48 pm
by Puruun
Tekenen, muziek en drama heb ik dan weer als aparte vakken gehad. Handenarbeid heb ik niet gehad, jammer, klinkt wel leuk. Maar heb je dan steeds verschillende leraren of heb je steeds dezelfde?

Re: Dutch topic

Posted: Thu Aug 27, 2009 6:57 pm
by Rsandee
Dezelfde :)

Re: Dutch topic

Posted: Thu Aug 27, 2009 7:00 pm
by Puruun
Ik ga nu naar klas 4 ^-^ Eindelijk geen geschiedenis meer! Wanneer moet jij weer naar school? Ik 7 september. Jij moet vast eerder dan ik, want jij woont in het noorden.

Re: Dutch topic

Posted: Fri Aug 28, 2009 3:03 pm
by Rsandee
Maandag was de vakantie al voorbij voor mij

Re: Dutch topic

Posted: Fri Aug 28, 2009 3:30 pm
by Puruun
Yay, ik heb nog een weekje ^-^ Alleen ik heb maar één dag om m'n boeken te kaften en ik kaft ze altijd dubbel. D:

Re: Dutch topic

Posted: Tue Sep 01, 2009 7:04 pm
by frenkystijn
:!: Nieuw nederlands lid erbij :!:
Goede tip Rayman4321 8)...

Hallo iedereen :mrgreen:

Re: Dutch topic

Posted: Tue Sep 01, 2009 7:41 pm
by frenkystijn
Rayman4321 wrote:Maandag was de vakantie al voorbij voor mij
Voor mij ook :(.

Leuke vakantie gehad iedereen ?

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 02, 2009 3:21 pm
by Puruun
frenkystijn wrote::!: Nieuw nederlands lid erbij :!:
Goede tip Rayman4321 8)...

Hallo iedereen :mrgreen:
Hai ^-^ Waarom post je nu pas eigenlijk? Je had je in maart al geregistreerd.

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 02, 2009 8:14 pm
by frenkystijn
Quickfist wrote:
frenkystijn wrote::!: Nieuw nederlands lid erbij :!:
Goede tip Rayman4321 8)...

Hallo iedereen :mrgreen:
Hai ^-^ Waarom post je nu pas eigenlijk? Je had je in maart al geregistreerd.
Tja, er kwamen wat dingen tussen.. Heb het druk gehad en opa is dood gegaan :(

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 02, 2009 8:16 pm
by Rsandee
frenkystijn wrote: Tja, er kwamen wat dingen tussen.. Heb het druk gehad en opa is dood gegaan :(
Sterkte :o

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 02, 2009 10:01 pm
by frenkystijn
Rayman4321 wrote:
frenkystijn wrote: Tja, er kwamen wat dingen tussen.. Heb het druk gehad en opa is dood gegaan :(
Sterkte :o
Dankje!

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 04, 2009 5:58 pm
by Rsandee
Voor handenarbeid moet ik een map maken, en op de voorkant iets tekenen.
Ik heb gekozen voor R3's boxart..... normaal ben ik slecht in tekenen maar hier ben ik wel goed in :shock:
Ik maak er wel een foto van met mijn mobieltje als ie klaar is. :P

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 05, 2009 10:32 am
by Puruun
Nice, dat wil ik wel eens zien ^-^ Ik heb gister een schilderij gemaakt voor een vriendin als cadeau, ik kan niet wachten het haar te geven =D

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:06 am
by Admiral Razorbeard
Quickfist wrote:Eindelijk geen geschiedenis meer!
Ik ben jaloers.. :(.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:26 am
by Puruun
Admiral Razorbeard wrote:
Quickfist wrote:Eindelijk geen geschiedenis meer!
Ik ben jaloers.. :(.
Nyahaha XP Wanneer mag jij profiel gaan kiezen?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:31 am
by Admiral Razorbeard
Quickfist wrote:
Admiral Razorbeard wrote:
Quickfist wrote:Eindelijk geen geschiedenis meer!
Ik ben jaloers.. :(.
Nyahaha XP Wanneer mag jij profiel gaan kiezen?
Ik zit nu in de 2e.. over twee jaartjes dus.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:44 am
by Puruun
Admiral Razorbeard wrote:
Quickfist wrote:
Admiral Razorbeard wrote:
Quickfist wrote:Eindelijk geen geschiedenis meer!
Ik ben jaloers.. :(.
Nyahaha XP Wanneer mag jij profiel gaan kiezen?
Ik zit nu in de 2e.. over twee jaartjes dus.
Mag je pas profiel gaan kiezen in de vierde of krijg je dan de dingen die je het jaar daarvoor hebt gekozen? Welk niveau doe je eigenlijk?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:46 am
by Admiral Razorbeard
Quickfist wrote:Mag je pas profiel gaan kiezen in de vierde of krijg je dan de dingen die je het jaar daarvoor hebt gekozen? Welk niveau doe je eigenlijk?
Geen idee eigenlijk.
Niveau? Gymnasium.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:52 am
by Puruun
Yay ik ook ^-^