Page 14 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:08 pm
by need my speed
Een post tornado? Zo zo...Doe maar duur...

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:09 pm
by Admiral Razorbeard
Klinkt wel grappig.. "Post-tornado".. Wat moet ik me daarbij voorstellen? :D.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:12 pm
by Puruun
Héél véél spam die om je oren vliegt?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:14 pm
by Admiral Razorbeard
Sinds wanneer vliegt een tornado om je oren? :D.
Nou, ik blijf nog even op het off-topic forum..

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:24 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Héél véél spam die om je oren vliegt?
idd :D

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:25 pm
by Admiral Razorbeard
Gaan we het halen denk je?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:47 pm
by Rsandee
We moeten nog iets van 3 duizend posts maken in 2 uur en 12 minuten!!!

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 8:50 pm
by Admiral Razorbeard
Lukt wel..
Kom, we spammen dit topic vol?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:25 pm
by Rsandee
Hunch is woest door het spam topic in de guest forum, die ik, matyuv (tings ffs) en tobbe zo een beetje gemaakt hebben :boon:

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:31 pm
by Admiral Razorbeard
Lol en jij zei nog dat je spam haatte? :D.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:34 pm
by Rsandee
Lolz om Tings te verdienen enzo xD!!
Omdat Stacey me een waarschuwing gaf met mijn spam tornado.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:39 pm
by Admiral Razorbeard
Ja, tings FTW..
Maar gaan we het nog halen?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:40 pm
by Rsandee
Ja denk ik... we hebben nog een uur dus ik kan een spam storm verwachten.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:41 pm
by Admiral Razorbeard
Met Xenon erbij? Lol, hij is ontzettend boos vanwege al die spam..

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 9:57 pm
by Rsandee
Lol jah..... of het wordt een Tobbe forum zelfmoord actie om tings te krijgen.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 10:28 pm
by Admiral Razorbeard
Lol..

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 12, 2009 10:33 pm
by Rsandee
Ja hoor Matyuv (tings ffs) maakte net een: 4TH EDITION OF EPIC SPAMMING FFS !!!1!!1!!111 topic in de franse forums.... daar heb ik wat gepost

Re: Dutch topic

Posted: Tue Sep 15, 2009 7:20 pm
by Admiral Razorbeard
Blij dat 't voorbij is, die record day.. :).

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 16, 2009 4:15 pm
by Puruun
Ja, eindelijk weer conversaties van kwaliteit xD

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 16, 2009 4:16 pm
by Admiral Razorbeard
Inderdaad..