Page 16 of 81
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jan 20, 2010 8:13 pm
by Puruun
Hahaha xD Keukenprinsjes.
Ik ben gek op noodles uit een pakje btw :3
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 4:19 pm
by Rsandee
Ik heb een keer Taise (geen idee hoe je het schrijft) noodles gemaakt bij koken.
Het was wel lekker.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 4:24 pm
by Puruun
Nog een keukenprinsje!

Wat is dat toch? Ik kook echt nooit. Moet het toch eens leren.
Het is Thaise btw.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 4:26 pm
by Rsandee
Nah ik ben geen keukenprins, ik was aan het wokken en dat is alleen maar roeren.

Het was ook nog es mijn eerste keer dat ik echt ging koken.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 4:40 pm
by Puruun
Heh, het enige wat ik kan is dingen opwarmen (wat meestal nog mislukt ook

) en pannekoeken bakken. Ik kan trouwens ook appeltaart en brownies bakken, maar dat is dan ook alles.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 5:45 pm
by The New Raywiz 1996
Het is maar wat je opwarmen noemt

Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 5:49 pm
by Puruun
Nou ja, ik ben erg slecht met pizza; Of ik laat hem aanbranden of hij is te zacht.. Ik vind magnetrons trouwens best ingewikkeld. D:
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 5:50 pm
by The New Raywiz 1996
Haha ik heb net nog pizza op.
Haha maar een baard vind ik ook niet leuk hoor.
Alleen snor.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 5:56 pm
by Puruun
Eet jij zo vroeg dan? Ik eet pas rond half zeven of later.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 5:57 pm
by The New Raywiz 1996
Het verschilt.
Zo sommige mensen bij die pictures forum zijn wel appart.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 6:03 pm
by Puruun
Hahaha! Ja inderdaad, gekke Hunch. xD
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 6:04 pm
by The New Raywiz 1996
He wie van jullie zet graffiti ?
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 6:05 pm
by Puruun
Ik niet hoor, het is vandalisme. (Tenzij het echt mooi is :3)
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat doet hè?

Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 6:06 pm
by The New Raywiz 1996
Nee alleen op legale plekken

Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 6:47 pm
by phj
Soms zie ik wel eens mooie graffiti maar meestal is het gewoon lelijk.
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 6:54 pm
by Puruun
The New Raywiz 1996 wrote:Nee alleen op legale plekken

Zijn daar serieus legale plekken voor?

Nou ja, het zal wel..
Re: Dutch topic
Posted: Thu Jan 21, 2010 8:12 pm
by Rsandee
Quickfist wrote:Heh, het enige wat ik kan is dingen opwarmen (wat meestal nog mislukt ook

) en pannekoeken bakken. Ik kan trouwens ook appeltaart en brownies bakken, maar dat is dan ook alles.
Ik kan ook pannenkoeken bakken, en een ei bakken.
Ik ben net klaar met mijn Geschiedenis werkstuk.
Re: Dutch topic
Posted: Fri Jan 22, 2010 3:57 pm
by The New Raywiz 1996
Shit ik moet nog een boekverslag maken.
Re: Dutch topic
Posted: Fri Jan 22, 2010 4:49 pm
by phj
Welke taal?
Re: Dutch topic
Posted: Fri Jan 22, 2010 4:50 pm
by Rsandee
Wij hebben daar altijd boekjes voor.
Dat heb ik zo klaar.