Ik vind die eigenlijk niet zo goed Vooral de man met de snor is uiterst geniaal in het eerste deel ! Ja, dat is rasechte Belgische toilethumor
Re: Dutch topic
Posted: Mon Jun 07, 2010 9:07 pm
by Rsandee
Woensdag ga ik naar Walibi
Re: Dutch topic
Posted: Tue Jun 08, 2010 7:34 am
by Puruun
Leuk, de volgende keer dat ik daar kom, moet ik echt de Goliath zoeken, want ik ben er nog nooit in geweest omdat ik de ingang niet kon vinden.
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 09, 2010 4:38 pm
by bunnieblaster
Nice, k ben er zelf nog nooit geweest
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 09, 2010 7:55 pm
by Rsandee
Als iemand er ooit heen gaat, de Goliath is echt super, als je bang bent... gewoon in gaan!!
En als je het durft, handen in de lucht, dat is veel leuker
De Xpress is ook mooi, mijn 2de favoriet, in het begin word je weggelanceerd.
Re: Dutch topic
Posted: Wed Jun 16, 2010 10:04 pm
by bunnieblaster
Rayman Origins :O pwnsome
Re: Dutch topic
Posted: Sun Jun 20, 2010 10:46 pm
by frenkystijn
bunnieblaster wrote:Rayman Origins :O pwnsome
Zeker wel , word het team geleid door Michel Ancel? (ik hoop het wel natuurlijk )
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 03, 2010 10:56 am
by Hecman801
Ich bin Hecman801 (Rémy) Ich sprich ein bisschen Deutch.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 03, 2010 11:17 am
by Matyuv
Hecman801 wrote:Ich bin Hecman801 (Rémy) Ich sprich ein bisschen Deutch.
Dutch, not Deutsch. The language of the Netherlands.
Examples:
Ik ben een aardappel.
Carolus Clusius, eigenlijk Charles de l'Écluse (Arras, 18 februari 1526 - Leiden, 4 april 1609) was een Vlaamse geleerde, arts en botanicus. Hij speelde een grote rol bij de verspreiding van de aardappel en tulp in Europa.
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 03, 2010 11:25 am
by Hecman801
Ouch ^^' Sorry I saw Deutch...
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 03, 2010 11:33 am
by Rsandee
De aardappel behoort tot de nachtschadefamilie, net als de tomaat, de paprika en de tabak. De groene delen van de aardappel zijn dus giftig. Net als andere leden van de nachtschadefamilie bevat de plant alkaloïden. Aardappelplanten kunnen naast knollen ook bessen vormen, welke in tegenstelling tot die van de tomaat zeer giftig zijn. Tussen de verschillende aardappelrassen zijn er grote verschillen in de vorming van bessen.
Daarnaast kunnen de knollen ook giftig zijn door een hoog gehalte aan solanine. Daardoor zijn zetmeelaardappels van bepaalde rassen niet geschikt voor menselijke consumptie. Ook als aardappelen tijdens het bewaren worden blootgesteld aan licht stijgt het gehalte aan solanine. De knollen worden groen en zijn daarna ongeschikt om te eten.
In de aardappel komen twee typen zetmeel voor, amylose en amylopectine, waarvan 21% amylose. In 2005 is voor het eerst een ras in de handel gekomen dat bijna 100% amylopectine bevat.
Een ander onderscheid is er tussen rassen met vastkokende aardappels (droogkokers), die bij het koken hun stevigheid behouden, en rassen met kruimige of bloemige aardappels (afkokers), die bij langer koken uit elkaar vallen en daardoor het meest geschikt zijn om te pureren.
Dutch>Deutsch
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 03, 2010 3:55 pm
by Hunchman801
Hecman801 wrote:Ich bin Hecman801 (Rémy) Ich sprich ein bisschen Deutch.
Epic fail
Re: Dutch topic
Posted: Sat Jul 03, 2010 8:01 pm
by Tenderz
Gaat deze topic over aardappels soms?
Re: Dutch topic
Posted: Tue Jul 06, 2010 12:51 am
by Joshua822
Epic fail
Eigenlijk maakt het voor mij niet veel uit. Duits is goed te begrijpen als je Nederlands spreekt:
"Ich bin Hecman801 (Rémy) Ich sprich ein bisschen Deutch. "
Wordt dan:
"Ik ben Hecman801 (Rémy) Ik spreek een beetje Duits. "
Nee, echt, vergelijk die twee zinnen eens met elkaar
Re: Dutch topic
Posted: Tue Jul 06, 2010 11:32 am
by Puruun
Alleen heeft het Nederlands geen irritante naamvallen.