Page 23 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sat Aug 21, 2010 11:13 pm
by Tenderz
Inderdaad, zeer vaag :P

Re: Dutch topic

Posted: Sun Aug 22, 2010 11:34 am
by Rsandee
Als jullie het echt willen weten, ik heb hem van Comedy Central. :confus:

Re: Dutch topic

Posted: Mon Aug 23, 2010 12:41 am
by Joshua822
Image

Beste, paspoort, ooit.

Re: Dutch topic

Posted: Tue Aug 31, 2010 2:51 pm
by jonas333
Van ''Stand up saturday'' ofzo?

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 03, 2010 10:16 pm
by Joshua822
Van ''Stand up saturday'' ofzo?
Nee. Ik heb 'm van een ander forum.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 05, 2010 11:31 am
by jonas333
Oke

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 05, 2010 3:49 pm
by R4YM4N4321
Mooi zo.

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 11:24 am
by Puruun
Aaargh, waarom kan dit topic niet gewoon ergens over gaan? D:

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 12:48 pm
by Tenderz
Quickfist wrote:Aaargh, waarom kan dit topic niet gewoon ergens over gaan? D:
Waarover dan ... :\

btw. Leuke avatar :D

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 3:42 pm
by Rsandee
Kijkt iemand Futurama?
Ik heb alle afleveringen en film's gezien, ik heb zin in seizoen 7 en de nieuwe film in 2011 :D

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 4:03 pm
by Joshua822
Jullie hebben volkomen gelijk! Laten we eens een voorbeeld nemen aan het serieuze gesprek op pagina 5, en het begin van pagina 6 :P

Oké, nu serieus: iedereen hier een goede, eerste week school gehad ? ( Ik weet niet wanneer de school weer begint in Nederland, dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan :P )

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 5:08 pm
by Rsandee
Rsandee wrote:Kijkt iemand Futurama?
Ik heb alle afleveringen en film's gezien, ik heb zin in seizoen 7 en de nieuwe film in 2011 :D
????
Niemand?

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 6:10 pm
by Joshua822
't Kwam hier vroeger op TV ( op 2BE ), en het was wel een leuke serie. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit de drang gehad alle afleveringen ervan te bekijken.

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 6:23 pm
by Puruun
Ik heb wel wat Futurama gezien. ^-^

School begint woensdag voor mij.

Re: Dutch topic

Posted: Mon Sep 06, 2010 7:28 pm
by Tenderz
Joshua822 wrote: dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan :P )
Of als je nog hellemaal niet bent geweest :P zoals hier

Re: Dutch topic

Posted: Tue Sep 07, 2010 7:59 pm
by Joshua822
Dus de school begint pas woensdag voor jullie? Gelukzakken! :P

* Druipt af om een tiental keer een onbegrensd kommagetal om te zetten in een breukvorm *

Re: Dutch topic

Posted: Wed Sep 08, 2010 5:11 pm
by jonas333
Belangrijke gesprekken? Het is toch leuk zo?! :P

Re: Dutch topic

Posted: Thu Sep 09, 2010 6:26 pm
by Joshua822
Nee, 't was hier niet gezellig. Dit draadje is geen hoekje waar Nederlandstalige leden schaamteloos wat kunnen komen spammen voor tings / het ophogen van het aantal posts.

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 10, 2010 7:42 pm
by Puruun
Joshua, je hebt helemaal gelijk. C:

Ik vind school in ieder geval beter dan vorig jaar, ook al zal het moeilijker zijn. Ik ben nu namelijk wel bij vrienden ingedeeld. Hoe is het bij jullie?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 11, 2010 12:09 pm
by jonas333
Ik vind school nu minder leuk, en al helemaal omdat ik nu een lager niveau doe!