Page 25 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Fri Nov 12, 2010 12:15 am
by Joshua822
Ik weet dat ie Bart heet maar verder weet ik het niet haha.
Hmmm... vreemd, ik dacht dat hij Bart Middag heette, maar ik kan 'm niet vinden. Probeer jij eens naar hem te zoeken?

En ik heb al een BIOS gevonden voor ePSXe! 't Gaat goed ^^

Re: Dutch topic

Posted: Fri Nov 12, 2010 1:10 am
by Puruun
Zorg ervoor dat ePSXe goed geconfigureerd is ^^ anders gaat er iets fout met het geluid (wordt vertraagd afgespeeld) of crasht ie de hele tijd.
Ik heb wel een Bart Middag gezien op profielen van andere members, maar op de profielfoto stond een vrij klein jongetje... :\

Re: Dutch topic

Posted: Fri Nov 12, 2010 2:03 am
by Joshua822
Oké, 'k heb ePSXe goed geconfigureerd. Nu moet ik alleen nog even ergens een werkend bestand van Final Fantasy IV vinden ( ik dacht er een gevonden te hebben, maar ePSXe herkent deze niet ).

Maar goed, dat is iets om morgen naar te kijken. Nu kan ik beter gaan slapen :P.

Re: Dutch topic

Posted: Fri Nov 12, 2010 10:11 am
by jonas333
RR is net klaar met downloaden, maar als ik heb wil afspelen op m'n ps2 emulator zegt ie iets over een bios file? :pfff:

Re: Dutch topic

Posted: Fri Nov 12, 2010 11:10 pm
by Joshua822
jonas, zoek met Google even naar een zin als "PCSX2 BIOS file" of iets in die aard. Op één van de gevonden websites zal je een bestandje kunnen downloaden dat je moet plaatsen in de "bios" submap van de installatie map van PCSX2 ( dat wordt dus waarschijnlijk de map "C:\Program Files\PCSX2\bios", maar ik weet het niet zeker omdat het al heel erg lang geleden is dat ik PCSX2 voor de laatste keer heb gebruikt ).

Probeer in de toekomst wel eerst eens met Google te zoeken naar antwoorden, dat zal jou en ons een heleboel tijd schelen ;)

'k Heb 't trouwens opgegeven om Final Fantasy IV te vinden voor de Playstation 1. Meestal is oftewel de torrent dood, is het schijfafbeeldingbestand in stukken gedeeld ( ik zou niet weten hoe ik deze aan elkaar moet plakken, en ik heb geen zin om te leren hoe ik het moet doen ) of is het schijfafbeeldingbestand gewoon corrupt.

Daarom heb ik maar gewoon de SNES versie gedownload. SNES-spelletjes kunnen er ook heel mooi uitzien, zoals Zelda: a Link to the past ooit aan mij getoond heeft, dus waarom niet? :)

Zie het resultaat in de bijlage.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 13, 2010 12:37 am
by Puruun
Was er een PS1 versie van FFIV? O_O (ik heb m op de DS gespeeld) Als images in stukken verdeeld zijn in .rar bestanden (of gewoon .zip(?)) Dan worden ze als het goed is gewoon samengevoegd wanneer je alle delen hebt gedownload en er eentje uitpakt. (Ik hou niet zo van zips want er zitten vaak compressiefoutjes in :\)

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 13, 2010 12:25 pm
by Joshua822
Was er een PS1 versie van FFIV? O_O (ik heb m op de DS gespeeld)
Kennelijk wel! :P Dat ziet er toch wel wat leuker uit als wat in mijn vorige post stond :P

Maar de intro op de Nintendo DS.... :shock: Ik wist niet dat de DS zo'n mooie, kleurrijke, gedetailleerde beelden kon tonen :shock: Maar goed, die intro is echt vet! Krijg er meteen zin van om het te spelen tot in de vroege uurtjes :P

Re: Dutch topic

Posted: Sat Nov 13, 2010 12:35 pm
by Puruun
Joshua822 wrote:Maar de intro op de Nintendo DS.... :shock: Ik wist niet dat de DS zo'n mooie, kleurrijke, gedetailleerde beelden kon tonen :shock: Maar goed, die intro is echt vet! Krijg er meteen zin van om het te spelen tot in de vroege uurtjes :P
Ja, ik viel bijna van mijn stoel af toe ik dat zag. Jammer genoeg ziet het er in-game niet zo uit haha.

Re: Dutch topic

Posted: Mon Nov 15, 2010 5:53 pm
by The New Raywiz 1996
Ik ga mijn schoen zetten voor sinterklaas ! xD

Re: Dutch topic

Posted: Tue Nov 30, 2010 8:42 pm
by jonas333
Joshua822 wrote:jonas, zoek met Google even naar een zin als "PCSX2 BIOS file" of iets in die aard. Op één van de gevonden websites zal je een bestandje kunnen downloaden dat je moet plaatsen in de "bios" submap van de installatie map van PCSX2 ( dat wordt dus waarschijnlijk de map "C:\Program Files\PCSX2\bios", maar ik weet het niet zeker omdat het al heel erg lang geleden is dat ik PCSX2 voor de laatste keer heb gebruikt ).

Probeer in de toekomst wel eerst eens met Google te zoeken naar antwoorden, dat zal jou en ons een heleboel tijd schelen ;)

'k Heb 't trouwens opgegeven om Final Fantasy IV te vinden voor de Playstation 1. Meestal is oftewel de torrent dood, is het schijfafbeeldingbestand in stukken gedeeld ( ik zou niet weten hoe ik deze aan elkaar moet plakken, en ik heb geen zin om te leren hoe ik het moet doen ) of is het schijfafbeeldingbestand gewoon corrupt.

Daarom heb ik maar gewoon de SNES versie gedownload. SNES-spelletjes kunnen er ook heel mooi uitzien, zoals Zelda: a Link to the past ooit aan mij getoond heeft, dus waarom niet? :)

Zie het resultaat in de bijlage.
Bedank!!

Re: Dutch topic

Posted: Tue Nov 30, 2010 10:09 pm
by Tenderz
The New Raywiz 1996 wrote:Ik ga mijn schoen zetten voor sinterklaas ! xD
Sooow, doe maar kleurlijk :P

Re: Dutch topic

Posted: Wed Dec 01, 2010 1:46 pm
by Joshua822
Ik ga mijn schoen zetten voor sinterklaas ! xD
Ik niet, ik krijg toch de roe :oops2:

Re: Dutch topic

Posted: Wed Dec 01, 2010 9:41 pm
by Rsandee

Geweldig, Bob de Rooy. (Paul de leeuw xD) :P

Re: Dutch topic

Posted: Sat Dec 04, 2010 8:38 am
by The New Raywiz 1996
Bijna 5 december ! :wink:

Re: Dutch topic

Posted: Sat Dec 04, 2010 2:33 pm
by Tenderz
The New Raywiz 1996 wrote:Bijna 5 december ! :wink:
Dus... ik krijg tog niks met 5 december :|

Re: Dutch topic

Posted: Sat Dec 04, 2010 7:12 pm
by jonas333
Ik vier het vanavond! :P

Re: Dutch topic

Posted: Sat Dec 04, 2010 10:23 pm
by jonas333
Cool! I heb Rayman revloution gekregen!!! Ik kan alleen de map waar ik het bios file moet stoppen niet vinden!

Re: Dutch topic

Posted: Sat Dec 04, 2010 10:59 pm
by Tenderz
jonas333 wrote:Cool! I heb Rayman revloution gekregen!!! Ik kan alleen de map waar ik het bios file moet stoppen niet vinden!
Kan je denk ik gewoon overal zetten en dan instellen bij de opties van je ps2 emulator

Re: Dutch topic

Posted: Sat Dec 04, 2010 11:00 pm
by Joshua822
Hmmm... waarschijnlijk zul je het bestandje moeten plaatsen in de map "C:\Program Files\ePCSX2\bios" of iets gelijkaardigs. Ik weet het niet zeker, omdat het erg lang geleden is dat ik nog met ePCSX2 gespeeld heb ( mijn computer is daar toch te traag voor ).

Re: Dutch topic

Posted: Sun Dec 05, 2010 3:14 pm
by jonas333
Ok...nu zegt het: This CPU does not support SSE 3.01
Wat nu????