Page 4 of 20
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:10 pm
by Matyuv
Make that four!
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:15 pm
by DesLife
I made that 5 !
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:19 pm
by Matyuv
Hunch, you can't ignore that there are infinitely more members that want Des to be an admin than those who don't.
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:21 pm
by DesLife
If you don't hand over the adminship, we shall set up an insurrection.
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:30 pm
by Matyuv
As the corruption rate is rising and the board is invaded by spambots, we need a new leader to guide us through these hard times.
Des pour admin !
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:33 pm
by DesLife
MOI POUR ADMIN !!!
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:35 pm
by Serza5
Matyuv wrote:As the corruption rate is rising and the board is invaded by spambots, we need a new leader to guide us through these hard times.
Des pour admin !
QFT
DESSY POUR ADMIN AU PC!!!!!!!!
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:51 pm
by Jack l'escroc
Et de 6... C'est pas comme si j'avais eu le choix mais bon...
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:56 pm
by DesLife
C'est pas comme si une autre réponse était envisageable !
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 9:58 pm
by Jack l'escroc
DesLife wrote:C'est pas comme si une autre réponse était envisageable !
QFT
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 10:16 pm
by Rayray1994
OUAAAIIIIS! DesLife admin'! Je suis également de tout coeur avec toi et fier de constater que mes citations participent à ta campagne! Vive toi! Et je vais t'appliquer une phrase que je me réserve habituellement: Tu mérite encore plus que mieux. Longue vie à Toi! Sache que tu as tout mon soutien!
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 10:20 pm
by DesLife
Je suis heureuse d'avoir votre soutien à tous !
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 11:16 pm
by IllarKallas
Je suis d'accord avec l'idée que Deslife être un administrateur.
Google translate, you better translate what i wanna say!!
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Wed Jan 12, 2011 11:23 pm
by DesLife
D̢̫͔̩͓ͤ͒e̢̞̿ͥͧ̒͊̃̽̋ͮs̸̗̝̩͕͇̅̈̔ͯ͗̿͒ͭ͐L̵̜̰̖͈̣ͦͫi̷̱̲̼̤̓ͧ͜͞f̗͔̫̦͕̾̿ͯ̍͠e̡̝̺͓̳̯͐̎͗͋͢ ̣̰̳̻̙͙͔̓͆̑̄͟͟ͅp̹͈͎̘̲͙̋͐̍̚͟ͅͅo̡̢͍̙̪̬͉̳͌̀̌̈́̽ͣų̙̬̳̺̜̼̥͑͛͜͡ͅr͍͖̋ͣ̈́ ͚̙̹̤̝̩̘̙̱͗ͮ́̾͋͂̍́ā̢̟̞̖̆̆͂ͦ͂̓̚̕ͅd̷̶̹̹̺͔̳̎̿̋̌̏̉m̶̞̬̼͙̳͈̪ͮi̴̝̹̯̥͉̦̗̯ͬ̏ͮͯ͑͠ṉ̶̺͖̲̬̯͇ͯ̄͗̈̏̒ͫͥ͝ͅ ̢ͫ̎ͯ͗́҉̺̣!̴̡͓͊̐̑ͥ
.
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Thu Jan 13, 2011 1:26 am
by Hunchman801
So few people are supporting you, traitor! You now have less than 48 hours to withdraw your claims to the administration of Pirate-Community before you are banished forever.
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Thu Jan 13, 2011 4:23 pm
by Rayray1994
LIARD!!! WE ARE LEGIONS!!!!! DON'T IGNORE US!!!! DO WHAT YOU HAVE TO DO!!!

Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Thu Jan 13, 2011 6:22 pm
by RayLums
Ce topic est en train d'atteindre un niveau... Conservez-le bien

Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Thu Jan 13, 2011 6:32 pm
by Rayray1994
Rejoins nous Yami!
Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Thu Jan 13, 2011 7:13 pm
by DesLife
Hunchman801 wrote:So few people are supporting you, traitor! You now have less than 48 hours to withdraw your claims to the administration of Pirate-Community before you are banished forever.
JAMAIS ! Je me battrai jusqu'au bout, et tu es tombé bien bas pour formuler tes menaces dans une langue aussi barbare que celle-ci !

Re: DesLife pour 2011 !
Posted: Thu Jan 13, 2011 7:17 pm
by LoveMetal
Ce n'est qu'un début, continuons le combat !