Page 38 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Sun Aug 28, 2011 6:00 pm
by Rsandee
Spanex wrote:Lazy man! Do it yourself! >:C
Het spijt mij echt zielsveel, hier, neem een koekje.

Re: Dutch topic

Posted: Sun Aug 28, 2011 6:02 pm
by Keane
Rsandee wrote:
Spanex wrote:Lazy man! Do it yourself! >:C
Het spijt mij echt zielsveel, hier, neem een koekje.
De koning wil ook een koekje.
Image

Re: Dutch topic

Posted: Tue Aug 30, 2011 9:34 pm
by jonas333
lol...
-Hoeveel mensen zijn er nu eigelijk actief op de Dutch Topic?

Re: Dutch topic

Posted: Tue Aug 30, 2011 10:57 pm
by Keane
jonas333 wrote:lol...
-Hoeveel mensen zijn er nu eigelijk actief op de Dutch Topic?
4, maar ikke is in Frankrijk. Ik denk dat ie trug is, maar ik weet het niet zeker.

Re: Dutch topic

Posted: Wed Aug 31, 2011 2:40 pm
by Mr. Dark Thingamajig
RayTunes wrote:
jonas333 wrote:lol...
-Hoeveel mensen zijn er nu eigelijk actief op de Dutch Topic?
4, maar ikke is in Frankrijk. Ik denk dat ie trug is, maar ik weet het niet zeker.
hij is terug, maar ik denk dat je daar zelf al achter gekomen bent

Re: Dutch topic

Posted: Wed Aug 31, 2011 10:07 pm
by Rsandee
Ik ga maandag naar 4 HAVO, ik verveel me nu dood in de vakantie. :tssk:

Re: Dutch topic

Posted: Wed Aug 31, 2011 11:26 pm
by Keane
Je zou denken dat ik 1000 en 1 PM's zo krijgen met 'aardappel' er in, word ikke minder actief? :roll:

Vervelen op vakantie? Met een Rayman game be heb ik wel wat te doen... maar 11 weken is toch wel wat lang.

Re: Dutch topic

Posted: Thu Sep 01, 2011 12:15 pm
by ikke471
Ik zit nog in Frankrijk maar ben wel half in nederland..(onderweg)
Btw ik heb nu geen internet op m'n 3ds maar hij geeft een vast groen licht af en ik weet niet hoe dit komt kan iemand mij dit uitleggen (nee ik heb geen streetpass hit en het lictor knippert ook niet hij staat gewoon vast)

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 03, 2011 6:32 pm
by jonas333
ikke471 wrote:Ik zit nog in Frankrijk maar ben wel half in nederland..(onderweg)
Btw ik heb nu geen internet op m'n 3ds maar hij geeft een vast groen licht af en ik weet niet hoe dit komt kan iemand mij dit uitleggen (nee ik heb geen streetpass hit en het lictor knippert ook niet hij staat gewoon vast)
Ik heb ook een 3DS maar ik heb nog nooit een groen lampje gehad?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 03, 2011 7:53 pm
by ikke471
jonas333 wrote:
ikke471 wrote:Ik zit nog in Frankrijk maar ben wel half in nederland..(onderweg)
Btw ik heb nu geen internet op m'n 3ds maar hij geeft een vast groen licht af en ik weet niet hoe dit komt kan iemand mij dit uitleggen (nee ik heb geen streetpass hit en het lictor knippert ook niet hij staat gewoon vast)
Ik heb ook een 3DS maar ik heb nog nooit een groen lampje gehad?
ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 03, 2011 8:48 pm
by Mr. Dark Thingamajig
ikke471 wrote:
jonas333 wrote:
ikke471 wrote:Ik zit nog in Frankrijk maar ben wel half in nederland..(onderweg)
Btw ik heb nu geen internet op m'n 3ds maar hij geeft een vast groen licht af en ik weet niet hoe dit komt kan iemand mij dit uitleggen (nee ik heb geen streetpass hit en het lictor knippert ook niet hij staat gewoon vast)
Ik heb ook een 3DS maar ik heb nog nooit een groen lampje gehad?
ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang
waar in nederland woon je precies

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 03, 2011 9:19 pm
by ikke471
Mr. Dark Thingamajig wrote:
ikke471 wrote:
jonas333 wrote:
ikke471 wrote:Ik zit nog in Frankrijk maar ben wel half in nederland..(onderweg)
Btw ik heb nu geen internet op m'n 3ds maar hij geeft een vast groen licht af en ik weet niet hoe dit komt kan iemand mij dit uitleggen (nee ik heb geen streetpass hit en het lictor knippert ook niet hij staat gewoon vast)
Ik heb ook een 3DS maar ik heb nog nooit een groen lampje gehad?
ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang
waar in nederland woon je precies
Nijverdal-overijsel
kom me eens opzoeken als je tijd hebt XD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 03, 2011 9:28 pm
by Mr. Dark Thingamajig
ikke471 wrote:
Mr. Dark Thingamajig wrote:
ikke471 wrote:
jonas333 wrote:
ikke471 wrote:Ik zit nog in Frankrijk maar ben wel half in nederland..(onderweg)
Btw ik heb nu geen internet op m'n 3ds maar hij geeft een vast groen licht af en ik weet niet hoe dit komt kan iemand mij dit uitleggen (nee ik heb geen streetpass hit en het lictor knippert ook niet hij staat gewoon vast)
Ik heb ook een 3DS maar ik heb nog nooit een groen lampje gehad?
ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang
waar in nederland woon je precies
Nijverdal-overijsel
kom me eens opzoeken als je tijd hebt XD
Boskamp-Overijsel
ligt in de buurt bij Deventer en Olst-Whije

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 03, 2011 9:37 pm
by ikke471
Oh shit.. Dichterbij dan ik d8 nijverdal is heel dicht bij Almelo als dat je een beter beeld geeft

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 04, 2011 6:06 am
by Keane
ikke471 wrote: ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang
Ambassador Program heeft daar niks mee te maken, mischien dat je over dat gekke schuif knopje hebt gezeten?
Hm, ik zou ook wel naar ons anti-slang land willen. :o

ikke471 wrote: Nijverdal-overijsel
kom me eens opzoeken als je tijd hebt XD
Daar moet je niet heen gaan! Ik heb gehoord dat er een duistere aardappel vrij rondloopt daar. Heb iemand een idee wie dat kan zijn?

Nog een vraagje: Is er imand anders ook een fan van de Efteling? Verdomme, ik was er vlak voor Ravelien open ging. :pascontent:

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 04, 2011 8:16 am
by Mr. Dark Thingamajig
RayTunes wrote:
ikke471 wrote: Nijverdal-overijsel
kom me eens opzoeken als je tijd hebt XD
Daar moet je niet heen gaan! Ik heb gehoord dat er een duistere aardappel vrij rondloopt daar. Heb iemand een idee wie dat kan zijn?
bedankt voor de waarschuwing

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:22 am
by ikke471
RayTunes wrote:
ikke471 wrote: ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang
Ambassador Program heeft daar niks mee te maken, mischien dat je over dat gekke schuif knopje hebt gezeten?
Hm, ik zou ook wel naar ons anti-slang land willen. :o

ikke471 wrote: Nijverdal-overijsel
kom me eens opzoeken als je tijd hebt XD
Daar moet je niet heen gaan! Ik heb gehoord dat er een duistere aardappel vrij rondloopt daar. Heb iemand een idee wie dat kan zijn?

Nog een vraagje: Is er imand anders ook een fan van de Efteling? Verdomme, ik was er vlak voor Ravelien open ging.
:pascontent:
hey gabber dat groene lichtje stond vast en knipperde niet (want dat gebeurt normaal)
en ik juist een aardige aardappel JIJ bent de duistere

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:46 am
by Mr. Dark Thingamajig
ikke471 wrote:
RayTunes wrote:
ikke471 wrote: ik heb hem nu ook niet meer.... vreemd (mishien had het iets met het ambassador programme te maken...)
maar ik ben nu helemaal terug in de neddies! :proud: wat fijn om weer in een land te zijn waar je niet word aangevallen door een slang
Ambassador Program heeft daar niks mee te maken, mischien dat je over dat gekke schuif knopje hebt gezeten?
Hm, ik zou ook wel naar ons anti-slang land willen. :o

ikke471 wrote: Nijverdal-overijsel
kom me eens opzoeken als je tijd hebt XD
Daar moet je niet heen gaan! Ik heb gehoord dat er een duistere aardappel vrij rondloopt daar. Heb iemand een idee wie dat kan zijn?

Nog een vraagje: Is er imand anders ook een fan van de Efteling? Verdomme, ik was er vlak voor Ravelien open ging.
:pascontent:
hey gabber dat groene lichtje stond vast en knipperde niet (want dat gebeurt normaal)
en ik juist een aardige aardappel JIJ bent de duistere
nou, dan kom ik niet naar Amerika, maar wel naa Nijverdal :P

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 04, 2011 10:36 am
by Rsandee
Morgen naar school, fgsfds.
En ik ga in de herfstvakantie naar Duinrell bdm! :P

Re: Dutch topic

Posted: Sun Sep 04, 2011 10:55 am
by Mr. Dark Thingamajig
Rsandee wrote:Morgen naar school, fgsfds.
En ik ga in de herfstvakantie naar Duinrell bdm! :P
bijna iedereen gaat morgen naar school :(