Page 39 of 81
Re: Dutch topic
Posted: Sun Sep 04, 2011 12:05 pm
by Rsandee
Ja, maar het is mijn eerste schooldag in mijn vierde jaar.

Re: Dutch topic
Posted: Sun Sep 04, 2011 5:58 pm
by Keane
ikke471 wrote:
en ik juist een aardige aardappel JIJ bent de duistere
Dat kan waar zij, ik heb uieindelijk toch 80% van Epic Mickey slecht gedaan en kreeg een vreselijk einden.
DUINREL!!! Ga je ook een handje schudden me die pedo-kikker?
School? Ik heb alweer twee weken gehad.

Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:26 pm
by ikke471
heb net de eerste dag van 3 havo gehad duurde wel een heel uur :S
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:33 pm
by Mr. Dark Thingamajig
mijn eerste schooldag was super makkelijk. allemaal herhaling, gymnastiek en een beetje engels (wat voor mij super makkelijk is, heb een heel gesprek gehad met mijn lerares (in het engels)
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:36 pm
by ikke471
Mr. Dark Thingamajig wrote:mijn eerste schooldag was super makkelijk. allemaal herhaling, gymnastiek en een beetje engels (wat voor mij super makkelijk is, heb een heel gesprek gehad met mijn lerares (in het engels)
ik ben ook goed in engels 'k haal makkelijk 8ten voor engels zonder te leren
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:38 pm
by Mr. Dark Thingamajig
ikke471 wrote:Mr. Dark Thingamajig wrote:mijn eerste schooldag was super makkelijk. allemaal herhaling, gymnastiek en een beetje engels (wat voor mij super makkelijk is, heb een heel gesprek gehad met mijn lerares (in het engels)
ik ben ook goed in engels 'k haal makkelijk 8ten voor engels zonder te leren
ik 10nen
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:39 pm
by Rsandee
Ik zit nu op 4 Havo, wat meevalt... maar ik zit op een nieuwe school.
Ik heb geen idee welke lokaal waar ligt en wtf ik moet doen.
Ik weet niet eens wie mijn mentor is, want dat werd mij niet verteld.
En er werd mij letterlijk niks vetrteld, LETTERLIJK.
Ik kwam in het lokaal, kreeg een verhaal over dit jaar, kreeg mijn boeken en werd de deur gewezen. :s
En nou mailen ze me dat het me nog wordt uitgelegd. =/
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:40 pm
by ikke471
Rsandee wrote:Ik kwam in het lokaal, kreeg een verhaal over dit jaar, kreeg mijn boeken en werd de deur gewezen.
zo was mijn eerste dag ook XD
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:08 pm
by Mr. Dark Thingamajig
ikke471 wrote:Rsandee wrote:Ik kwam in het lokaal, kreeg een verhaal over dit jaar, kreeg mijn boeken en werd de deur gewezen.
zo was mijn eerste dag ook XD
mijn zus hoefte alleen maar haar rooster op the halen, en ze mog gaan, kijk dat is nou school
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:29 pm
by Puruun
Rsandee wrote:Ik zit nu op 4 Havo, wat meevalt... maar ik zit op een nieuwe school.
Ik heb geen idee welke lokaal waar ligt en wtf ik moet doen.
Ik weet niet eens wie mijn mentor is, want dat werd mij niet verteld.
En er werd mij letterlijk niks vetrteld, LETTERLIJK.
Ik kwam in het lokaal, kreeg een verhaal over dit jaar, kreeg mijn boeken en werd de deur gewezen. :s
En nou mailen ze me dat het me nog wordt uitgelegd. =/
Net weer een brugwup xD
Over wuppen gesproken.. Vandaag eerste schooldag, ik hoor er een paar praten:
"Huh, zijn we nou weer hier?"
"WE LOPEN RONDJES! D:"
Dramatische ironie omdat het schoolgebouw ook echt zo in elkaar zit.

Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:31 pm
by ikke471
Puruun wrote:Rsandee wrote:Ik zit nu op 4 Havo, wat meevalt... maar ik zit op een nieuwe school.
Ik heb geen idee welke lokaal waar ligt en wtf ik moet doen.
Ik weet niet eens wie mijn mentor is, want dat werd mij niet verteld.
En er werd mij letterlijk niks vetrteld, LETTERLIJK.
Ik kwam in het lokaal, kreeg een verhaal over dit jaar, kreeg mijn boeken en werd de deur gewezen. :s
En nou mailen ze me dat het me nog wordt uitgelegd. =/
Net weer een brugwup xD
Over wuppen gesproken.. Vandaag eerste schooldag, ik hoor er een paar praten:
"Huh, zijn we nou weer hier?"
"WE LOPEN RONDJES! D:"
Dramatische ironie omdat het schoolgebouw ook echt zo in elkaar zit.

XD bij ons zijn er gewoon tassen die er met kleine kindjes vandoor gaan
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:32 pm
by Puruun
Of ze lopen tegen schilderijen aan. XD
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:33 pm
by ikke471
ik heb er ook een paar zien staan met een "ohshitwatisditgroot" gezicht
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:35 pm
by Puruun
ikke471 wrote:ik heb er ook een paar zien staan met een "ohshitwatisditgroot" gezicht
Die heb ik gemist omdat ik de eerste drie uur vrij had.. ._.
Maar mijn school is ook niet zo groot , iets van 850-900 leerlingen.
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 8:46 pm
by Rsandee
Mijn school heeft ook zo ''veel'' leerlingen, maar ik zat eerder op een school met 300-400 leerlingen. =/
Groningen.

Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:01 pm
by Spanex
Ik begin morgen weer.
Kan maar beter gaan slapen. :/
Edit: btw, +/- 100 personen op mijn 'school'.
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:05 pm
by Mr. Dark Thingamajig
weltrusten, Spanex
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:07 pm
by ikke471
Ik heb de grootste school dan..
+/- 1500 leerlingen (ik zit op het regesteyn noetsele college als iemand dat wat zecht)
Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:09 pm
by Mr. Dark Thingamajig
ik heb een lerares gehad die op een school zat met minder dan 40 kinderen, groep 6, 7 en 8 zaten samen en het waren maar 12 kinderen

Re: Dutch topic
Posted: Mon Sep 05, 2011 9:12 pm
by ikke471
XD in wat voor een gat was die school