geen ideeikke471 wrote:XD in wat voor een gat was die school
Dutch topic
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
-
Mr. Dark Thingamajig

- Tings: 24320
Re: Dutch topic
-
ikke471

- Location: Who knows? Did you check your closet? I would If I were you...
- Tings: 0
T'ruste iedereen ik ga (straks) een tuckie doen
Re: Nederlandzzze Topic
Naar bed ikke? Voor Sesamstraat?
How was de eerste schooldag? Derde week voor mij (Amerika.
). Eerste dag is vreselijk, vooral als je 10 minuten naar een klas zoekt die achter je zit. 
How was de eerste schooldag? Derde week voor mij (Amerika.
-
ikke471

Lol dat probleem had ik niet maar ik haat mijn lerares Nederlands nu al wat een domme koe o.0RayTunes wrote:Naar bed ikke? Voor Sesamstraat?![]()
How was de eerste schooldag? Derde week voor mij (Amerika.). Eerste dag is vreselijk, vooral als je 10 minuten naar een klas zoekt die achter je zit.
Hé pas op, straks verander je nog in een amerikaan!RayTunes wrote: How was de eerste schooldag?
Meh, het kon beter. Ik ging naar de kapper nog voor school begon, maar ze hadden het volume van mijn haar onderschat en dus veeeels te kort geknipt. Ik lijk wel een rugbybal. -__-
Bovendien zijn de bustijden veranderd en dus duurt school nu ook langer. Waarom zijn wij fietsers hiervan ook de dupe?
-
ikke471

Wat let je goed op XDSpanex wrote:Hé pas op, straks verander je nog in een amerikaan!RayTunes wrote: How was de eerste schooldag?
Meh, het kon beter. Ik ging naar de kapper nog voor school begon, maar ze hadden het volume van mijn haar onderschat en dus veeeels te kort geknipt. Ik lijk wel een rugbybal. -__-
Bovendien zijn de bustijden veranderd en dus duurt school nu ook langer. Waarom zijn wij fietsers hiervan ook de dupe?
bij mij zijn de pauzes langer geworden omdat er veel meer op school zit dan vorig jaar (2000 leerlingen OMG) maar daar zie ik de logica niet van in... Daarom duren mijn dagen nu 25min langer :'(
Ik doe dus N&G, en ik zat bij biologie, en we hadden het over moleculen. (ja, in de 4de klas
)
Die kerel legt het uit, en laat het ook gelijk zien.
Hij pakt twee stukken papier, maakt er proppen van en geeft de ene aan een willekeurige klasgenoot. (Als een soort atoom)
Die kerel zegt vervolgens: ''Probeer die prop tegen deze aan te gooien'', en vervolgens gooit hij met een schele worp die prop in de lucht.
Na 5x lukte het uiteindelijk, ''En dat is dus een botsing tussen twee moleculen''.
Die kerel legt het uit, en laat het ook gelijk zien.
Hij pakt twee stukken papier, maakt er proppen van en geeft de ene aan een willekeurige klasgenoot. (Als een soort atoom)
Die kerel zegt vervolgens: ''Probeer die prop tegen deze aan te gooien'', en vervolgens gooit hij met een schele worp die prop in de lucht.
Na 5x lukte het uiteindelijk, ''En dat is dus een botsing tussen twee moleculen''.
Ach, ikke heeft dat niet eens door! Hij gaat nu zijn andere post checken nu dat ik zeg dat die quote door mij is geschreven.ikke471 wrote: Wat let jij goed op! XD
Slimmerik
-
ikke471

HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
Haha nee, twente.ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
Maar het was toch maar een kleintje? Ik heb er wel van gehoord op de radio net.
-
Mr. Dark Thingamajig

EEN AARDBEVING IN NIJVERDAL!!!!!ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
DAN KOMT HIJ ZO MIJN KANT OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Freaky. Waarneer hebben we ooit laatst een aardbeving gehad? We zitten niet eens dichtbij een aardlijn.
-
ikke471

ik shrok me dood alles shudde opeens
btw thingamajic you moet 'em al gehad hebben
-
Mr. Dark Thingamajig

ten eerste is het thingamajigikke471 wrote:ik shrok me dood alles shudde opeens
ten tweede jammer
-
ikke471

hey epicentrum was op de grens van nederland en duitslandSpanex wrote:Freaky. Waarneer hebben we ooit laatst een aardbeving gehad? We zitten niet eens dichtbij een aardlijn.
(vreemd ik heb het vandaag nog gehad over aardbevingen op school)
edit: de laatste keer was dacht ik ergens in 1980 ofzo
JA, IK VOELDEN HEM OOK!!!!ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
-
ikke471

Damian dat kan niet want jij zit in texas..-_-
Y u no take joke like people shud?

-
ikke471

Y U use meme's?!