Page 41 of 81

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 09, 2011 2:46 pm
by Rsandee
RayTunes wrote:
ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
JA, IK VOELDEN HEM OOK!!!!
OMFG JA, TWITTER, FACEBOOK, HYVES, IEDEREEN PRAAT EROVER.
En het leukste ervan is dat het helemaal niets voorstelde, ik Griekenland heb ik een veel zwaardere meegemaakt. (gebouwen trilden echt ffing hard, alsof ze gingen instorten)

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 09, 2011 3:12 pm
by ikke471
Rsandee wrote:
RayTunes wrote:
ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
JA, IK VOELDEN HEM OOK!!!!
OMFG JA, TWITTER, FACEBOOK, HYVES, IEDEREEN PRAAT EROVER.
En het leukste ervan is dat het helemaal niets voorstelde, ik Griekenland heb ik een veel zwaardere meegemaakt. (gebouwen trilden echt ffing hard, alsof ze gingen instorten)
nou en het was een aardbeving maar in nederland waar het maar eens in de 28 jaar voorkomt (+ dit was best effe shrikken)

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 09, 2011 3:16 pm
by Mr. Dark Thingamajig
eigenlijk was de laatste in 1991, niet 28 jaar geleden

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 09, 2011 9:00 pm
by ikke471
Image
XD deze is geniaal!!

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 09, 2011 9:06 pm
by Spanex
Mr. Dark Thingamajig wrote:eigenlijk was de laatste in 1991, niet 28 jaar geleden
Haha toen was ik nog maar 1. :'D Duidelijk niks van gemerkt.

Re: Dutch topic

Posted: Fri Sep 09, 2011 11:24 pm
by Keane
Heb iemand hier nog wat tips for Minecraft? Een Creeper is geexplodeerd en toen kwamen er vier spinnen in mij huis. :mefiant: De hele ingang was opgeblazen!

:!:
http://www.youtube.com/watch?v=Yto5TYZVpx4

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 8:21 am
by ikke471
RayTunes wrote:Heb iemand hier nog wat tips for Minecraft? Een Creeper is geexplodeerd en toen kwamen er vier spinnen in mij huis. :mefiant: De hele ingang was opgeblazen!

:!:
http://www.youtube.com/watch?v=Yto5TYZVpx4
Snel herbouwen XD en maak grote huizen met meer kamers als er dan iets gebeurt kun je baar een andere kamer fluchten (panic room) of ga snel ondergronds met een tunnel die behind in je huis naar een grotsysteem om effe wat spullen bij elkaar te halen en dan weer terugkomen als het weer dag is :hehe:

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 8:28 am
by Keane
Ik heb twee kamers en een balkon. Ik ga nog een kamer maken waar ik een portaal naar The Nether ga zetten. :mrgreen: Onder de grond? De reden waarom er zo veel Creepers bij mijn huis zijn is omdat er een mega grot onder mijn huis zit. :mefiant: Zit wel op een geweldige plek. Een bos, een meer, een grote grot, en een woestein.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 8:30 am
by ikke471
Ik ben heel 'the valley' van R1 aan het bouwen in minecraft manier :D

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 8:44 am
by Keane
ikke471 wrote:Ik ben heel 'the valley' van R1 aan het bouwen in minecraft manier :D
Daar moet dan wel een download voor komen! :)

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 9:52 am
by ikke471
RayTunes wrote:
ikke471 wrote:Ik ben heel 'the valley' van R1 aan het bouwen in minecraft manier :D
Daar moet dan wel een download voor komen! :)
Ik ben nog lang niet klaar XD

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 10:04 am
by Mr. Dark Thingamajig
ikke471 wrote:
RayTunes wrote:
ikke471 wrote:Ik ben heel 'the valley' van R1 aan het bouwen in minecraft manier :D
Daar moet dan wel een download voor komen! :)
Ik ben nog lang niet klaar XD
maak je de hele wereld of alleen de map

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 10:17 am
by ikke471
Mr. Dark Thingamajig wrote:
ikke471 wrote:
RayTunes wrote:
ikke471 wrote:Ik ben heel 'the valley' van R1 aan het bouwen in minecraft manier :D
Daar moet dan wel een download voor komen! :)
Ik ben nog lang niet klaar XD
maak je de hele wereld of alleen de map
Ik probeer een hele 3D doorloopbare wereld te maken (reken niet op alle levels ofzo)

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 4:17 pm
by Mr. Dark Thingamajig
iemand nog een onderwerp

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 4:22 pm
by Raven
- Zware Aardbeving die Nederland te wachten staat (+- 7 op schaal van Richter) : http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... hten.dhtml
- 9/11, 10 jaar na de aanslagen. Mogelijke kans op nieuwe aanslagen.

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 4:24 pm
by Spanex
o_o Wat...gezellig..

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 4:27 pm
by Mr. Dark Thingamajig
dat wordt een flinke

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 5:45 pm
by ikke471
Als die sowieso al komt sommige wetenschappers zeggen ook maar bullshit

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 6:20 pm
by Haruka
Sorry to be invading this topic in English but I have a question for the members who are Dutch natives and live in Netherlands.

Is anyone here from Eindhoven city, lives, have visited or knows it?

Re: Dutch topic

Posted: Sat Sep 10, 2011 6:21 pm
by ikke471
Haruka wrote:Sorry to be invading this topic in English but I have a question for the members who are Dutch natives and live in Netherlands.

Is anyone here from Eindhoven city, lives, have visited or knows it?
i visited it once.... why?