Re: Dutch topic
Posted: Sat Sep 24, 2011 2:03 pm

XD geniaal


Vieren jullie daar eigenlijk Sinterklaas?RayTunes wrote:Wat is het hier stil. Zitten jullie allemaal te wachten op de lieve goede Sint, of heeft die jullie allemaal vermoord?
de kerstman is gierig en sinterklaas gulzig, je weet het verschil vast welikke471 wrote:Vieren jullie daar eigenlijk Sinterklaas?RayTunes wrote:Wat is het hier stil. Zitten jullie allemaal te wachten op de lieve goede Sint, of heeft die jullie allemaal vermoord?
Kerstman is daar veel populairder
wist je dat kerstman eigenlijk is nageaapt van nederlanders die in america kwamen wonen
Sint in Amerika? Leuke grap.ikke471 wrote: Vieren jullie daar eigenlijk Sinterklaas?
Dat weet ik zeker!ikke471 wrote: Kerstman is daar veel populairder
wist je dat kerstman eigenlijk is nageaapt van nederlanders die in america kwamen wonen
Aless is Liefde? Ga toch weg!ikke471 wrote:Kerstman is een rip-off van s'niekolaas (alles is liefde..... Iemand... Was ik echt de enige die die film heeft gezien)
M'n moeder kijk hem elke keer rond Sinterklaas... Meestal dwingt ze me dan om hem te kijken...RayTunes wrote:Aless is Liefde? Ga toch weg!ikke471 wrote:Kerstman is een rip-off van s'niekolaas (alles is liefde..... Iemand... Was ik echt de enige die die film heeft gezien)
Houd jij je kop met je zielige rank!RayTunes wrote:Dat is toch niks voor de grote Heineke fan Ikke Coen 471?
Wat dacht je van RayTunes VS. Ikke?Mr. Dark Thingamajig wrote:het is stil hier, laten we een forum spel spelen, iemand een idee
Niet opnieuw! 0.oRayTunes wrote:Wat dacht je van RayTunes VS. Ikke?Mr. Dark Thingamajig wrote:het is stil hier, laten we een forum spel spelen, iemand een idee
Dat zou wel die onbegrijpelijke overeenkomst tussen de namen 'Sinterklaas' en 'Santa Claus' verklaren.ikke471 wrote:wist je dat kerstman eigenlijk is nageaapt van nederlanders die in america kwamen wonen
Shroob is nederlandsMr. Dark Thingamajig wrote:wacht een even, is Shroob Nederlands of is dit een vertaal machine
sinds wanneerikke471 wrote:Shroob is nederlandsMr. Dark Thingamajig wrote:wacht een even, is Shroob Nederlands of is dit een vertaal machine