Dutch topic
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Re: Dutch topic
Het probleem dat het topic niet echt wordt serieus genomen, behalve door mij.
Waar zouden jullie dan over willen praten ?
El Dango... nee geintje.Joshua822 wrote:Waar zouden jullie dan over willen praten ?
We kunnen wel iemand anders in deze topic uitschelden in het Nederlands zodat hij het niet verstaan kan
Dat vind ik flauw. Als je iemand wilt uitschelden, doe het dan in een taal die hij verstaan kan. Anders heeft het ook geen zin.
^ het IS ook flauw... maar well lache!!Quickfist wrote:Dat vind ik flauw. Als je iemand wilt uitschelden, doe het dan in een taal die hij verstaan kan. Anders heeft het ook geen zin.
We hebben het al op El Dango gedaan
Vreemde humor heb jij..
oke nou is hij echt beina dood...
Jep, laten we er dus een beetje in posten.
ok, waarover zullen we paten?
We zouden kunnen praten over Nederlands :p Vinden jullie Nederlands een mooie taal, staan jullie daar zelfs eens bij stil ?
Ja, eigenlijk wel. Het is iig veel mooier dan Duits.
Ook makkelijker ? Ik denk persoonlijk wel dat het even moeilijk moet zijn om Nederlands te leren dan Duits.
Volgens mij is Nederlands eigenlijk veel moeilijker om te leren... met al die uitzonderingen op de spelling die elk jaar veranderen. 
En ja, Nederlands is wel mooier dan Duits, maar dat hangt ook af van HOE je het spreekt. Ik vind bijvoorbeeld dat Nederlanders veel mooier Nederlands spreken dan Vlamingen...
En ja, Nederlands is wel mooier dan Duits, maar dat hangt ook af van HOE je het spreekt. Ik vind bijvoorbeeld dat Nederlanders veel mooier Nederlands spreken dan Vlamingen...
Daar heb je inderdaad een goed punt, Nederlands is zeer mooil als je een variërende woordenschat gebruikt. Het is inderdaad wel een vervelend iets dat de spelling blijft veranderen.
De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_oRayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dat hoorde ik bij AardrijkskundeQuickfist wrote:Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_oRayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Hah, in mijn cursus van Aardrijkskunde staat net dezelfde fout.Rayman4321 wrote:Dat hoorde ik bij AardrijkskundeQuickfist wrote:Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_oRayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Zo'n verandering hebben ze helemaal niet gemaakt, "produKten" is dus wel degelijk een fout...
Maar mijn docent zei dat de laatste spellings verandering met de K was.... en zei ook dat je dan producten met een K moet schrijven.... of hij is gewoon gestoordDrolpiraat wrote:Hah, in mijn cursus van Aardrijkskunde staat net dezelfde fout.Rayman4321 wrote:Dat hoorde ik bij AardrijkskundeQuickfist wrote:Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_oRayman4321 wrote:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Zo'n verandering hebben ze helemaal niet gemaakt, "produKten" is dus wel degelijk een fout...
Producten is nog altijd met een 'c'. Ik ben er bijna zeker van...
Hij is dus gewoon gestoord, maakt een grapje of is erin geluisd door een andere grappenmaker.
Hij is dus gewoon gestoord, maakt een grapje of is erin geluisd door een andere grappenmaker.