La Bombe !
Re: Le jeu de la bombe.
As long as it annoys you it won't be... 
Surely the actual reason why you can't lock this topic lies much deeper than just to annoy me.
Maybe because it's the best topic on the French boards.
I miss the times of Romano Production's dictatorship. He'd lock this shit straight away, ban the OP and subtract 2 billion tings off him.
Maybe because it's the best topic on the French boards.
I miss the times of Romano Production's dictatorship. He'd lock this shit straight away, ban the OP and subtract 2 billion tings off him.
I am the master of tings deducting. 
Poor A10das. What did he do btw? lol
btw don't forget to send your night action or you're dead kk?
btw don't forget to send your night action or you're dead kk?
Don't worry.
A10das is a little piece of shit that thinks he's so smart. As a mod, I have to obliterate such scum.
A10das is a little piece of shit that thinks he's so smart. As a mod, I have to obliterate such scum.
-
PluMGMK

- Tings: 136651
He corrected your grammar, am I right?
BTW, MCCLX
BTW, MCCLX
Alors ça, ça va te poursuivre, DesLifePluMGMK wrote:He corrected your grammar, am I right?
1261
Last edited by LittleLuc on Wed Feb 10, 2010 11:15 pm, edited 1 time in total.
-
PluMGMK

LittleLuc wrote:1251
Mille-deux-cent-soixante-deux.
Whoops, sorry, I'm so tired... ><
1263
1263
No, he only tried. My grammar was good and he was acting pretentious, when his correction was an enormous grammar mistake...PluMGMK wrote:He corrected your grammar, am I right?
Cherche les posts en question et tu verras que j'ai raison.LittleLuc wrote:Alors ça, ça va te poursuivre, DesLifePluMGMK wrote:He corrected your grammar, am I right?![]()
-
PluMGMK

That's what I meant.DesLife wrote:No, he only tried. My grammar was good and he was acting pretentious, when his correction was an enormous grammar mistake...PluMGMK wrote:He corrected your grammar, am I right?
1264
J'en doute pas, j'ai plus confiance en tes connaissances orthographiques qu'à celles (très douteuses) de A10das.DesLife wrote:Cherche les posts en question et tu verras que j'ai raison.
Mais j'ai la flemme de chercher.
1265
C'est dans la Bêtisier de la PC, dans l'espace des membres.
6*211
6*211
N'empêche que j'aurais jamais imaginé quelqu'un osez corriger DesLife et se moquer de lui par dessus la marché ! Néanmoins la sanction a été lourde 
Surtout pour dire une énorme connerie...
1267.
1267.
C'est certain. En plus, il a corrigé une faute qui n'en était pas.
Puis la moquerie... Je trouve ça insolent, en plus, quand tu as tort, tu reconnais ta faute. C'est le premier pas vers la maturité.
Enfin bon, il se fout de ma gueule aussi, donc même si j'ai tendance à être neutre, cette fois je suis vraiment contre A10das
1268
Puis la moquerie... Je trouve ça insolent, en plus, quand tu as tort, tu reconnais ta faute. C'est le premier pas vers la maturité.
Enfin bon, il se fout de ma gueule aussi, donc même si j'ai tendance à être neutre, cette fois je suis vraiment contre A10das
1268
Faut dire que c'est un sale petit chieur. 
1269.
1269.
Je n'ai rien à ajouter.
1269+1
1269+1
Hum... 1269+1+1 alors... 
847152/666