Dutch topic
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Re: Dutch topic
Inderdaad, zeer vaag 
Als jullie het echt willen weten, ik heb hem van Comedy Central. 

Beste, paspoort, ooit.
Van ''Stand up saturday'' ofzo?
Nee. Ik heb 'm van een ander forum.Van ''Stand up saturday'' ofzo?
Oke
-
R4YM4N4321

- Tings: 5
Mooi zo.
Aaargh, waarom kan dit topic niet gewoon ergens over gaan? D:
Waarover dan ... :\Quickfist wrote:Aaargh, waarom kan dit topic niet gewoon ergens over gaan? D:
btw. Leuke avatar
Kijkt iemand Futurama?
Ik heb alle afleveringen en film's gezien, ik heb zin in seizoen 7 en de nieuwe film in 2011
Ik heb alle afleveringen en film's gezien, ik heb zin in seizoen 7 en de nieuwe film in 2011
Jullie hebben volkomen gelijk! Laten we eens een voorbeeld nemen aan het serieuze gesprek op pagina 5, en het begin van pagina 6 
Oké, nu serieus: iedereen hier een goede, eerste week school gehad ? ( Ik weet niet wanneer de school weer begint in Nederland, dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan
)
Oké, nu serieus: iedereen hier een goede, eerste week school gehad ? ( Ik weet niet wanneer de school weer begint in Nederland, dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan
????Rsandee wrote:Kijkt iemand Futurama?
Niemand?
't Kwam hier vroeger op TV ( op 2BE ), en het was wel een leuke serie. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit de drang gehad alle afleveringen ervan te bekijken.
Ik heb wel wat Futurama gezien. ^-^
School begint woensdag voor mij.
School begint woensdag voor mij.
Of als je nog hellemaal niet bent geweestJoshua822 wrote: dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan)
Dus de school begint pas woensdag voor jullie? Gelukzakken! 
* Druipt af om een tiental keer een onbegrensd kommagetal om te zetten in een breukvorm *
* Druipt af om een tiental keer een onbegrensd kommagetal om te zetten in een breukvorm *
Belangrijke gesprekken? Het is toch leuk zo?! 
Nee, 't was hier niet gezellig. Dit draadje is geen hoekje waar Nederlandstalige leden schaamteloos wat kunnen komen spammen voor tings / het ophogen van het aantal posts.
Joshua, je hebt helemaal gelijk. C:
Ik vind school in ieder geval beter dan vorig jaar, ook al zal het moeilijker zijn. Ik ben nu namelijk wel bij vrienden ingedeeld. Hoe is het bij jullie?
Ik vind school in ieder geval beter dan vorig jaar, ook al zal het moeilijker zijn. Ik ben nu namelijk wel bij vrienden ingedeeld. Hoe is het bij jullie?
Ik vind school nu minder leuk, en al helemaal omdat ik nu een lager niveau doe!
Last edited by jonas333 on Wed May 04, 2011 10:09 pm, edited 1 time in total.