Hmmm... vreemd, ik dacht dat hij Bart Middag heette, maar ik kan 'm niet vinden. Probeer jij eens naar hem te zoeken?Ik weet dat ie Bart heet maar verder weet ik het niet haha.
En ik heb al een BIOS gevonden voor ePSXe! 't Gaat goed ^^
Hmmm... vreemd, ik dacht dat hij Bart Middag heette, maar ik kan 'm niet vinden. Probeer jij eens naar hem te zoeken?Ik weet dat ie Bart heet maar verder weet ik het niet haha.
Kennelijk wel!Was er een PS1 versie van FFIV? O_O (ik heb m op de DS gespeeld)
Ja, ik viel bijna van mijn stoel af toe ik dat zag. Jammer genoeg ziet het er in-game niet zo uit haha.Joshua822 wrote:Maar de intro op de Nintendo DS....Ik wist niet dat de DS zo'n mooie, kleurrijke, gedetailleerde beelden kon tonen
Maar goed, die intro is echt vet! Krijg er meteen zin van om het te spelen tot in de vroege uurtjes

Bedank!!Joshua822 wrote:jonas, zoek met Google even naar een zin als "PCSX2 BIOS file" of iets in die aard. Op één van de gevonden websites zal je een bestandje kunnen downloaden dat je moet plaatsen in de "bios" submap van de installatie map van PCSX2 ( dat wordt dus waarschijnlijk de map "C:\Program Files\PCSX2\bios", maar ik weet het niet zeker omdat het al heel erg lang geleden is dat ik PCSX2 voor de laatste keer heb gebruikt ).
Probeer in de toekomst wel eerst eens met Google te zoeken naar antwoorden, dat zal jou en ons een heleboel tijd schelen
'k Heb 't trouwens opgegeven om Final Fantasy IV te vinden voor de Playstation 1. Meestal is oftewel de torrent dood, is het schijfafbeeldingbestand in stukken gedeeld ( ik zou niet weten hoe ik deze aan elkaar moet plakken, en ik heb geen zin om te leren hoe ik het moet doen ) of is het schijfafbeeldingbestand gewoon corrupt.
Daarom heb ik maar gewoon de SNES versie gedownload. SNES-spelletjes kunnen er ook heel mooi uitzien, zoals Zelda: a Link to the past ooit aan mij getoond heeft, dus waarom niet?
Zie het resultaat in de bijlage.
Sooow, doe maar kleurlijkThe New Raywiz 1996 wrote:Ik ga mijn schoen zetten voor sinterklaas ! xD
Ik niet, ik krijg toch de roeIk ga mijn schoen zetten voor sinterklaas ! xD

Dus... ik krijg tog niks met 5 decemberThe New Raywiz 1996 wrote:Bijna 5 december !
Kan je denk ik gewoon overal zetten en dan instellen bij de opties van je ps2 emulatorjonas333 wrote:Cool! I heb Rayman revloution gekregen!!! Ik kan alleen de map waar ik het bios file moet stoppen niet vinden!