ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
JA, IK VOELDEN HEM OOK!!!!
OMFG JA, TWITTER, FACEBOOK, HYVES, IEDEREEN PRAAT EROVER.
En het leukste ervan is dat het helemaal niets voorstelde, ik Griekenland heb ik een veel zwaardere meegemaakt. (gebouwen trilden echt ffing hard, alsof ze gingen instorten)
ikke471 wrote:HEBBEN JULLIE (raytunes niet) DIE AARDBEVING OOK GEVOELD!!!!!??????
JA, IK VOELDEN HEM OOK!!!!
OMFG JA, TWITTER, FACEBOOK, HYVES, IEDEREEN PRAAT EROVER.
En het leukste ervan is dat het helemaal niets voorstelde, ik Griekenland heb ik een veel zwaardere meegemaakt. (gebouwen trilden echt ffing hard, alsof ze gingen instorten)
nou en het was een aardbeving maar in nederland waar het maar eens in de 28 jaar voorkomt (+ dit was best effe shrikken)
RayTunes wrote:Heb iemand hier nog wat tips for Minecraft? Een Creeper is geexplodeerd en toen kwamen er vier spinnen in mij huis. De hele ingang was opgeblazen!
Snel herbouwen XD en maak grote huizen met meer kamers als er dan iets gebeurt kun je baar een andere kamer fluchten (panic room) of ga snel ondergronds met een tunnel die behind in je huis naar een grotsysteem om effe wat spullen bij elkaar te halen en dan weer terugkomen als het weer dag is
Ik heb twee kamers en een balkon. Ik ga nog een kamer maken waar ik een portaal naar The Nether ga zetten. Onder de grond? De reden waarom er zo veel Creepers bij mijn huis zijn is omdat er een mega grot onder mijn huis zit. Zit wel op een geweldige plek. Een bos, een meer, een grote grot, en een woestein.