Dutch topic
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
-
Shrooblord

- Tings: 68850
Re: Dutch topic
Hee, Tunes, ik zie aan je Location dat je in Nederland zit. Ik dacht dat jij ergens in Amerika zat te schuilen, toch? En die show is echt grappig. Ik heb er niet vaak wat van gezien, maar wat ik ervan ken is zwaar geniaal.
Ik ben nog steeds aan het schuilen in Amerika.Shrooblord wrote:Hee, Tunes, ik zie aan je Location dat je in Nederland zit. Ik dacht dat jij ergens in Amerika zat te schuilen, toch? En die show is echt grappig. Ik heb er niet vaak wat van gezien, maar wat ik ervan ken is zwaar geniaal.
Vandaag een extra lange school dag. Daarna mag ik van mijn leeraar een dag naar keuze vrij hebben. Hmmm, dinsdag of donderdag?
-
ikke471

- Location: Who knows? Did you check your closet? I would If I were you...
- Tings: 0
Ik zou voor donderdag kiezenSpanex wrote:Vandaag een extra lange school dag. Daarna mag ik van mijn leeraar een dag naar keuze vrij hebben. Hmmm, dinsdag of donderdag?
Ik denk misschien aan dinsdag. Begin van de week enzo, plus ik heb nog andere dingen op dinsdag dus ik zou die extra tijd wel kunnen gebruiken.
Nou ja, school tijd.
Nou ja, school tijd.
-
Adsolution

- Tings: 110541
You crazy Dutch bastards.
-
ikke471

En waar sloeg dat op rayfan?
Hier heb je een schooltijd, en je krijgt geen vrij en er vallen geen er klassen uit. Plus, ze gaan alle vakanties koorter maken en de zomer vakantie drie maanden. De logica...Spanex wrote:Ik denk misschien aan dinsdag. Begin van de week enzo, plus ik heb nog andere dingen op dinsdag dus ik zou die extra tijd wel kunnen gebruiken.
Nou ja, school tijd.
RayFan9876 wrote:You crazy Dutch bastards.
Wat 3 maanden?!
Dat is veel joh!
-
sonyplaystation

- Tings: 998
Wat was het Heck was de What the What the Wat?!
^ achterlijk 
Maar lees ik het nou fout of echt 3 maanden zomervakantie? (als je het erg vindt dat ze daarin kappen, moet je eens zien hoeveel vakantie je nog over hebt als je een goeie baan hebt!)
Maar lees ik het nou fout of echt 3 maanden zomervakantie? (als je het erg vindt dat ze daarin kappen, moet je eens zien hoeveel vakantie je nog over hebt als je een goeie baan hebt!)
-
Adsolution

- Tings: 110541
Spanex wrote:^ achterlijk
Ik heb ook drie maanden, mijn zomervakantie varieert van juni-augustus.Spanex wrote:Wat 3 maanden?!Dat is veel joh!
Last edited by Adsolution on Wed Nov 30, 2011 8:24 am, edited 1 time in total.
-
ikke471

Wij hebben maar 6 weken 
-
Shrooblord

Naja, 6 weken is op zich ook best wel veel hoor, maar drie maanden... heilige schijt! 
Ik heb volgens mij afwisselend 6 of 7 weken zomervakantie. Het is allemaal erg vaag, maar het komt er op neer dat we hier in Nederland zo'n anderhalve maand tot twee maanden krijgen.
En Tunes, ik zou eigenlijk liever houden wat ik nu heb dan hele korte vakanties te hebben en één hele lange vakantie te krijgen. Liever een beetje pauze tussen die maanden school, weetjewel?
Ik heb volgens mij afwisselend 6 of 7 weken zomervakantie. Het is allemaal erg vaag, maar het komt er op neer dat we hier in Nederland zo'n anderhalve maand tot twee maanden krijgen.
En Tunes, ik zou eigenlijk liever houden wat ik nu heb dan hele korte vakanties te hebben en één hele lange vakantie te krijgen. Liever een beetje pauze tussen die maanden school, weetjewel?
Dus zo spel je dat...Shrooblord wrote:... schijt!
-
ikke471

LOOOOL!Spanex wrote:Dus zo spel je dat...Shrooblord wrote:... schijt!
Maarja.. We hebben wel andere vakanties die aardig lang duren.
Dude, belachelijk! 3 maanden! Iksnap'mniehoorRayFan9876 wrote:Ik heb ook drie maanden, mijn zomervakantie varieert van juni-augustus.Spanex wrote:Wat 3 maanden?!Dat is veel joh!
-
Shrooblord

Maar als volwassene krijg je op heel veel plaatsen in de wereld maar twee weken (!) vakantie per jaar (!!!). En wat krijgen we hier in het oude Nederland? Weken meer - en als je geluk heb nog een heleboel extra dagen ook.
Tja, dat is waar. In dat geval zijn ze daar in het westen best wel lui 
-
ikke471

m'n moeder wil iets voor sinterklaas kopen voor me voor €20... ideën? want ik weet niks XD