Dutch topic
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
-
ikke471

- Location: Who knows? Did you check your closet? I would If I were you...
- Tings: 0
Re: Dutch topic
Ik ben nu HAVO 3 aan het doen en het verschrikkelijl aan het verpesten (ik heb 2 ook al overgedaan dus moet hierna naar de GTL -___- )
nouja... VWO kan ik wel vergeten
nouja... VWO kan ik wel vergeten
Tja.Shrooblord wrote:Goed idee - als je het makkelijk aankan is een 'hoger' diploma mooi meegenomen, toch? Succes!
Mensen zeggen dat je echt heel veel moet leren in 4 Havo.
Maar ik doe het N&T profiel, met Natuurkunde, Wiskunde B, Scheikunde, Biologie en Informatica.
Ik hoe héél weinig te leren, maar gewoon goed mijn huiswerk maken en intensief ze oefenen voor een toets.
Maar dat kan ik zelf's in één dag.
Dit is niet het geval bij Nederlands en Engels, maar ik sta een 7 op NL en een 8 op Engels.
-
Shrooblord

- Tings: 68850
Ik let goed op in de les, maak mijn huiswerk vaak pas een paar weken voor de toetsen beginnen (faal, ik weet het) en leer stevig door voor de toetsen, maar ook weer niet overdreven veel, en ik haal Gymnasium 5de klas (momenteel)... laten we hopen dat ik dat blijf volhouden 
Maar ja, als je de goede instelling hebt, kom je er vast wel. En als het je niet lukt, dan heb je in ieder geval HAVO - da's ook niet slecht.
Maar ja, als je de goede instelling hebt, kom je er vast wel. En als het je niet lukt, dan heb je in ieder geval HAVO - da's ook niet slecht.
-
Mr. Dark Thingamajig

- Tings: 24320
Tijdelijk Erg Lang Voor Bijna Altijd Verdwenen
Zoals jullie weten ben ik dagen niet meer online geweest, en dat wil ik zo houden, ik zal wat actiever zijn, maar ik ben zo goed als voor eeuwig verdwenen, dit is 1 van de weinge topics waar ik soms nog post
RPC, vaarwel
RPC, vaarwel
Is de Nederlandse versie goed?
-
Shrooblord

Geen enkele versie is goed, maar al helemaal de Nederlandse niet. 
Bumping these topics seems to be the current trend. Banaan. Ananas.
Matyuv is een spion.
Matyuv is een spion! 
Zwaar, Scherpschutter, Technicus! Die Matyuv is een spion!
Zwaar, Scherpschutter, Technicus! Die Matyuv is een spion!
-
Mr. Dark Thingamajig

- Tings: 24320
Ananas? NEE! Banaan? JA! ik hou niet van bananen, toch zijn ze super! ikke en ik weten er alles van. En de enige buitenlanders die hier toegang hebben zijn Hunch, Haruka en RayFan! En waag het niet om dutchies tegen te spreken of je krijgt de vloek van Oranje. Punt Uit!Matyuv wrote:Bumping these topics seems to be the current trend. Banaan. Ananas.
-
ikke471

Matyuv, Danone en eig iedereen die ook maar 1 woord nederlands kan is welkom
Heb ik jou beledigen? 
-
ikke471

natuurlijk niet danone!
btw it's "heb ik jou beledigd?" not "heb ik jou beledigen?"
btw it's "heb ik jou beledigd?" not "heb ik jou beledigen?"
-
Shrooblord

Het EK is volop bezig. Wie kijkt er hier allemaal? Ikzelf eigenlijk niet zo veel, maar al dat oranje vind ik wel gezellig en dat groepsgevoel dat erdoor opkomt is leuk om te ervaren.
-
ikke471

me Pa volgt het.. en voor dat gezelligheid... niks dan gevloek en getier van me pa xDShrooblord wrote:Het EK is volop bezig. Wie kijkt er hier allemaal? Ikzelf eigenlijk niet zo veel, maar al dat oranje vind ik wel gezellig en dat groepsgevoel dat erdoor opkomt is leuk om te ervaren.
Ik kijk niet.
Waarom mijn tijd verspillen aan balletje-trap bekijken als ik zoveel te doen heb?
Bovendien zijn sommige fans nogal krankzinnig. Al op het nieuws gehoord van de dreig tweets?
Bovendien zijn sommige fans nogal krankzinnig. Al op het nieuws gehoord van de dreig tweets?
-
Shrooblord

Nee? Wat is er nou weer gebeurd? Echt, serieus, al die social media maken het alleen maar makkelijker om dit soort rare praktijken te uiten. Ja, tuurlijk, ze zijn geweldig als idee en voor veel mensen brengen ze veel leuke dingen in het leven, maar aan de andere kant krijg je veel sneller van die mensen die alleen maar gekke dingen posten voor de aandacht.Spanex wrote:Al op het nieuws gehoord van de dreig tweets?
Are you dutchies ready for the match of tomorrow?Mr. Dark Thingamajig wrote:! En waag het niet om dutchies tegen te spreken of je krijgt de vloek van Oranje. Punt Uit!