Rayman 3 HD ( German )
Forum rules
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
Please keep the forum rules and guidelines in mind when creating or replying to a topic.
-
RaymanFire

- Posts: 124
- Joined: Sat Mar 17, 2012 3:52 pm
- Contact:
- Tings: 620
Rayman 3 HD ( German )
Hallo diese Tehma können wir über Rayman 3 HD reden uaber bitte auf Deutsch bitte
-
Mountain Goat

- Posts: 1946
- Joined: Sat Oct 18, 2008 8:18 am
- Location: Antarctica
- Contact:
- Tings: 14980
Re: Rayman 3 HD ( German )
meine wahrsagerkugel sagt mir, dass dieser thread bald geschlossen wird.
-
Adsolution

- Posts: 22233
- Joined: Sat Aug 22, 2009 4:55 pm
- Contact:
- Tings: 110541
Re: Rayman 3 HD ( German )
Es gibt nicht viele deutsche Mitglieder, so ist dies nicht sinnvoll.
Bitte versuchen Sie, in englischer Sprache zu sprechen außerhalb der "German Topic."
Please try to speak English outside of the German Topic.
Bitte versuchen Sie, in englischer Sprache zu sprechen außerhalb der "German Topic."
Please try to speak English outside of the German Topic.
Re: Rayman 3 HD ( German )
Why? I do not think it's too much of a good idea.RayFan9876 wrote: Please try to speak English outside of the German Topic.
-
RaymanFire

- Posts: 124
- Joined: Sat Mar 17, 2012 3:52 pm
- Contact:
- Tings: 620
Re: Rayman 3 HD ( German )
OkRayFan9876 wrote:Es gibt nicht viele deutsche Mitglieder, so ist dies nicht sinnvoll.
Bitte versuchen Sie, in englischer Sprache zu sprechen außerhalb der "German Topic."
Please try to speak English outside of the German Topic.
