- Tings
- 455
Gewoon nederlands maar je moet 15 blaadjes.
Lol vaag xD Welke opleiding doe je eigenlijk?phj said:Als ik een boekverslag voor Engels moet maken, moet dat in het Nederlands. Ietwat vreemd.
Ik denk dat mensen willen dat je een beetje cultureel opgevoed bent en als je een boekverslag hebt gemaakt weten ze ook (bijna) zeker dat je het boek ook hebt gelezen.The New Raywiz 1996 said:Noujaa Wat is het nut er eigelijk van ?
Quickfist said:Lol vaag xD Welke opleiding doe je eigenlijk?phj said:Als ik een boekverslag voor Engels moet maken, moet dat in het Nederlands. Ietwat vreemd.
Ik denk dat mensen willen dat je een beetje cultureel opgevoed bent en als je een boekverslag hebt gemaakt weten ze ook (bijna) zeker dat je het boek ook hebt gelezen.The New Raywiz 1996 said:Noujaa Wat is het nut er eigelijk van ?
Ahaa, Atheneum dus. ^-^ Ik doe gymnasium met Latijn. (Godzijdank heb ik Grieks kunnen laten vallen! O_o)phj said:Gymnasium maar zonder Grieks of latijn.
Vanwege privacy post ik liever geen foto's op internet. Ik heb wel een tekening van mij in het foto topic gepost:The New Raywiz 1996 said:Hey maar ik heb een vraagje he ?
Hoe zien jullie eruit , ik heb al foto gezet op de topic.