El Dango... nee geintje.Joshua822 said:Waar zouden jullie dan over willen praten ?
^ het IS ook flauw... maar well lache!!Quickfist said:Dat vind ik flauw. Als je iemand wilt uitschelden, doe het dan in een taal die hij verstaan kan. Anders heeft het ook geen zin.
Rayman4321 said:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Dus: Produkten
Dat hoorde ik bij AardrijkskundeQuickfist said:Rayman4321 said:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o
Hah, in mijn cursus van Aardrijkskunde staat net dezelfde fout.Rayman4321 said:Dat hoorde ik bij AardrijkskundeQuickfist said:Rayman4321 said:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o![]()
Maar mijn docent zei dat de laatste spellings verandering met de K was.... en zei ook dat je dan producten met een K moet schrijven.... of hij is gewoon gestoordDrolpiraat said:Hah, in mijn cursus van Aardrijkskunde staat net dezelfde fout.Rayman4321 said:Dat hoorde ik bij AardrijkskundeQuickfist said:Rayman4321 said:De taal is weer es veranderd... Producten moet je nu met een k schrijven!!
Wat? Je maakt een grapje hoop ik.. 0_o![]()
Zo'n verandering hebben ze helemaal niet gemaakt, "produKten" is dus wel degelijk een fout...![]()