- Tings
- 68,850
Ah ja heb ik gister nog gezien. Ik vind het grappig hoe hij de 'g' probeert uit te spreken met een 'h'. Hij doet wel heel erg z'n best, maar voor goeie uitspraak heb je toch echt een Nederlander nodig. 
I have 100 levels! Btw... Don't try to speak dutch.. It's not working :pemshomar said:Hello!
Hoewel ik niet kan spreken Nederlands, maar ik wilde gewoon zeker ne nummer te maken. Weet of heeft iemand een betere "Rayman 100 levels". Ik hoorde het werd pas uitgebracht in uw land. Is het echt 100% engels? Ik ben al op zoek naar maanden na de Engels versie van 'Rayman 60 levels " en de drie minigames. Ik heb eindelijk een website die verkoopt.
LOLikke471 said:Don't try to speak dutch.. It's not working :pemshomar said:Hello!
Hoewel ik niet kan spreken Nederlands, maar ik wilde gewoon zeker ne nummer te maken. Weet of heeft iemand een betere "Rayman 100 levels". Ik hoorde het werd pas uitgebracht in uw land. Is het echt 100% engels? Ik ben al op zoek naar maanden na de Engels versie van 'Rayman 60 levels " en de drie minigames. Ik heb eindelijk een website die verkoopt.
I think it's dutch/english/french if I recall corectly.. dunno should check that sometimeemshomar said:OK. is rayman 100 levels now 100% english? with 3minigames + 4 making of r2 interviews + rayman by his fans + rayman 60 levels ?
Nee, die klootzak heeft 17 examens gejat. 1 van vmbo, 5 van vwo en 11 van havo... Als je bij Rotterdam woont, dan ben je mooi de sjaak want dan ben je sowieso niet geslaagd...jonas333 said:Er zijn alleen Economie examens gestolen toch? Op mijn school krijgen alle mensen die Economie hebben de uitslag van hun examens morgen te horen of ze moeten het overdoen. Ik krijg vandaag te horen of ik slaag!![]()
Ha! Nog een tukker!Imcotjuh said:HEy, een Nederlands topic. Kijk hier hou ik nou van, als echte Tukker![]()