Dutch topic

batmanbinsuparman.png

Beste, paspoort, ooit.

Kijkt iemand Futurama?
Ik heb alle afleveringen en film's gezien, ik heb zin in seizoen 7 en de nieuwe film in 2011 :D

Jullie hebben volkomen gelijk! Laten we eens een voorbeeld nemen aan het serieuze gesprek op pagina 5, en het begin van pagina 6 :P

Oké, nu serieus: iedereen hier een goede, eerste week school gehad ? ( Ik weet niet wanneer de school weer begint in Nederland, dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan :P )

't Kwam hier vroeger op TV ( op 2BE ), en het was wel een leuke serie. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit de drang gehad alle afleveringen ervan te bekijken.

Joshua822 said:
dus ga niet zitten muggenziften als je al langer als een week weer naar school moet gaan :P )
Of als je nog hellemaal niet bent geweest :P zoals hier

Dus de school begint pas woensdag voor jullie? Gelukzakken! :P

* Druipt af om een tiental keer een onbegrensd kommagetal om te zetten in een breukvorm *

Nee, 't was hier niet gezellig. Dit draadje is geen hoekje waar Nederlandstalige leden schaamteloos wat kunnen komen spammen voor tings / het ophogen van het aantal posts.

Joshua, je hebt helemaal gelijk. C:

Ik vind school in ieder geval beter dan vorig jaar, ook al zal het moeilijker zijn. Ik ben nu namelijk wel bij vrienden ingedeeld. Hoe is het bij jullie?

Back