Ik had hem laatst gedownload voor de pc , maar hij deed het nietQuickfist said:Beyond Good & Evil.. Moet ik toch ooit een keer spelen.
PreciesJoshua822 said:Nee hoorje kunt het DVD'tje ervan ook gewoon in je computer plaatsen en tegen je Playstation 2 emulator zeggen dat 'ie 't spel daarvan moet laden
![]()
Probeer eens een vriend(in) die net een nieuwe console gekocht heeft lief aan te kijken.jonas333 said:Moet ik ook nog s een ps2 kopen!!![]()
Kopen die handel! Maar niet nummer XIII want die schijnt heel erg lineair te zijn.Joshua822 said:Final Fantasy... mijn zus zit altijd tegen me te zagen dat ik zo'n spel moet kopen, maar 't is er nooit van gekomen.
Ik wil 'm eigenlijk wel, want 'k hou wel van RPG's en het ziet er wel mooi uit, maar goed, ik wil nog zo veel![]()
Je kunt 'm wel gewoon kunt toevoegen hoor. Stuur 'm erbij achteraf gewoon een berichtje dat jij 't bent.(Droolie, droolie, je hebt toch Facebook? Mag ik je toevoegen? :3)
Voor FFVII heb je niet eens een emu nodig ^^Joshua822 said:Bedankt voor de raad Droolie en Quickie! ^^ Ik zal morgen proberen een emulator op te zetten en een image van één van die spelletjes te vinden.
Wish me luck ^^!
Je kunt 'm wel gewoon kunt toevoegen hoor. Stuur 'm erbij achteraf gewoon een berichtje dat jij 't bent.(Droolie, droolie, je hebt toch Facebook? Mag ik je toevoegen? :3)![]()