Solucja do gry Rayman 3: Hoodlum Havoc/Kraina Żywych Umarlaków

Z RayWiki, wiki o Raymanie
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
TheLandoftheLividDeadPC.jpg

Kraina Żywych Umarlaków to czwarta kraina w grze. Rayman walczył tu z pół-bossem Drażniakiem i bossem Céloche. W tej krainie pojawił się drugi doktorek - Romeo - który także nie wyleczył Globoxa.

Poziom 1

Wpierw pozbieraj kryształy znajdujące się na tym obszarze. Potem zniszcz klatkę unoszącą się nad ziemią. Uwolniony Małak zostawi zieloną puszkę, którą należy wziąść. Następnie przejdź przez tunel, gdzie dojdziesz do grzyba, w którego traf wirem. Następnie wejdź na grzyba, a z niego wskocz na kamienną platformę. Tam znajduje się pomarańczowa puszka. Weź ją, a potem przy jej użyciu uwolnij Małaka z klatki. Klatka znajduje się przed wodospadem. Teensien zostawi żółty detergent-Turbokopter. Potem popatrz na góski szczyt. Tam znajduje się jama. Wystrzel rakietą w tamtym kierunku. Potem pokieruj rakietą tak, aby doleciała na koniec jamy, gdzie uwięziony jest Małak w klatce. Podaruje on nam czerwoną puszkę. Podejdź do Turbokoptera i wleć nim do jaskini. Weź śliwkę i podejdź do Globoxa. Zobaczysz za nim słup. Idź w kierunku tego słupa, ale uważaj-pilnuje go dwójka Osiłków. Zniszcz ich i nabij na słup śliwkę. Potem wskocz na śliwkę, a następnie na otwór w ścianie skalnej. Weź czerwoną puszkę i zniszcz pojawiające się Mroklumy. Następnie wejdź do jaskini, gdzie na jej końcu zauważysz beczkę soku śliwkowego. Globox wypije sok i stworzy bańki, dzięki którym wyskoczysz z jaskini. Lecz zanim do zrobisz skocz w prawo. Tam znajduje się sekretne pomieszczenie z dużą ilością kryształów. Gdy wszystkie uzbierasz wyjdź z jaskini. Tam przy fontannie zobaczysz trzech Żołnierzy Mroklumów i jednego Elitarnego Szeregowca. Zniszcz ich, a po chwili przyleci Szturmak. Wykończ go, a zostawi zieloną puszkę. Użyj jej na grzybie, potem wejdź na górę. Tam wykończ szeregowców. Następnie uwolnij kolejnego Małaka, który zaprowadzi cię z powrotem do fontanny i zostawi tam but. Pokonaj mini-bossa. Po pokonaniu buta otrzymasz czerwoną puszkę. Wróc z powrotem na górę i używając Żelaznej Pięści zniszcz drzwi. Przejdź przez nie do kolejnego poziomu.

Poziom 2

Na początek zabji Elitarnego Szeregowca i Mrokluma Oficera. Zbierz punkty a potem zabij Szturmaka. Za pomocą szczękostrzału złap się haków. Potem zniszcz klatkę i weź zieloną puszkę dzięki której zniżysz grzybka. Zabji Mroklumy, idź dalej i zbierz punkty. Zejdź na dół i pokonaj Obrońce. Aby to zrobić, musisz włączyć tryb ruchu w bok, i spróbować trafić w niego a nie w tarczę, ale uważaj na Grimy! Po pokonaniu go, wejdź po śliwkach na górę, i zanim pójdziesz prosto, skręć w prawo, gdzie znajduje się sekret. PATRZ: Sekrety. Weź czerwoną puszkę i zniszcz nią drzwi. Pokonaj Abradaka i Mroklumy. Za pomocą Pomarańczowej puszki zniszcz Wybuchniaka który znajduję się na Balonie Mroklumów. Zabij Elitarnego Szeregowca, zniszcz skarbonki i pozbieraj punkty. Za pomocą żółtej puszki doleć na górę i ukończ poziom.

Poziom 3

Rozwal skarbonki i zbierz punkty. Zabij Mrokluma i za pomocą czerwonej puszki rozwal drzwi. Zabij Mrokluma, idź prosto, i zabij Szturmaka. Po zebraniu punktów, idź prosto i uderz w przycisk, dzięki któremu platformy będą się podwyrzać. Musimy skakać po tych platformach i uderzyć w klatkę. Potem za pomocą szczękostrzału łap się haków. Gdy wejdziesz na samą górę, rozbij klatkę i skocz na sam dół, ale musisz uruchomić wiatraczek, bo inaczej stracisz zdrowie. Weź zieloną puszkę i idź prosto, skręć w lewo i zejdź na dół, zniż grzybki, i weź śliwkę na drugą stronę, rzucając ją na grzybki. Śliwkę rzuć na palniku i zabij Szturmaka. Zniszcz klatkę i Zniszcz klatkę i wróć na górę po "bańkach" Globoxa. Jak widać było w scence, Teensien zrobił z bramy portal. Kierujemy się w jego stronę. Nie ma jakiegoś efektu teleportowania, ale można zauważyć, że teraz jesteśmy w innym miejscu. Rozwal dwóch Elitarnych Szeregowców i jednego Mrokluma Oficera. Ten ostatni da ci puszkę: Żelazną Pięść. Wejdź po schodach i rozwal drzwi. Przejdź korytarzem dalej, pamiętając o punktach. W kolejnej sali, teraz z kolumnami, czeka na ciebie Szeregowiec. Ma znaczek $, a wiadomo, co to znaczy. Pomagać mu jednak będzie Abradak. Po rozprawieniu się z obydwoma weż Rakiety Szokowe ze środka sali. A, no i punkty. Dookoła masz życie, jakby co. Użyj rakiety do wciśnięcia przycisku w minitunelu. W ten sposób otworzą się drzwi na lewo. Przejdź do kolejnej sali. Tam także czeka na ciebie Elitarny Szeregowiec z puszką w środku, że tak powiem. Po rozprawieniu się z Mroklumem zbierz punkty i weż żółtą puszkę, czyli Turbokopter. Wleć na balon nad tobą. Po odbiciu się zdobędziesz Szczękostrzał, więc od razu użyj go na najbliższym... no nie wiem... "wisiorze do przyczepienia"... nie wiem jak to nazwać. No więc użyj go i przeleć dalej, w górę. Zakręconą drogą wspinaj się wyżej. Uważaj, żeby nie spaść! Będą ci także przeszkadzać granaty rzucane przez Wybuchniaka. Gdy dojdziesz na górę, zauważysz, że on także ma znaczek $. Rozwal go więc szybko. Uważaj jednak, bo pomaga mu Abradak. Po rozprawieniu się z obydwoma, dostaniesz czerwony detergent. Zanim rozwalisz drzwi, dobrze by było zebrać punkty. Za drzwiami czeka na ciebie trzech Teensienów. I teraz... trzeba będzie WRÓCIĆ do miejsca, z którego zaczynało się poziom!!! Wcześniej jednak zabawimy się w buciki. Zjeżdżamy butem na saaam dół, w miejscu, gdzie widać portal. Następnie rozprawiamy się z drugim butem. Następnie, bez żadnej nowej puszki, wychodzimy do szarego, deszczowego świata. Wracamy do miejsca, gdzie zaczęliśmy ten dosyć długi poziom. Następnie, z pomocą czerwonej puszki, rozwal Drażniaka. Potem wespnij się po drabinie, aby zdobyć Rakiety Szokowe. Za ich pomocą walnij w dźwignię. Otworzysz bramę, a przechodząc przez nią i wchodząc do jaskini... UKOŃCZYSZ POZIOM!

Poziom 4

Od razu będziemy mieli okazję zobaczyć naszego bossa. Jest to bowiem ogromny, metalowy pająk, z którym zmierzymy się... pod wodą. To jest właśnie Céloche, tak? No, ale mniejsza. Zeskocz na dół. Jeśli masz pełne życie, wogóle nie rozwalaj skarbonek - we wszystkich są punkty życia. Globox po chwili skoczy do beczki z sokiem śliwkowym i wypije do dna. "Niezendendentyfikowany obiekt, co to se lata" w niczym ci nie pomoże, nie wypuści baniek, więc nie musisz na niego czekać. Wskocz od razu do wody i wpłyń do podwodnego tunelu. Ah, jak ja lubię ten etap! Płyń tunelem przed siebie, aż dotrzesz do drugiej podwodnej sali. Tam stoczysz walkę z Céloche. Uważaj na wypuszczane przez rybę rakiety, rób przed nimi uniki zdumiewająco podobne do tych z Lego Star Wars, gdy latasz statkiem. Musisz robić uniki w ten sposób, aby rakieta walnęła w działko robota. Działko po chwili zacznie wystrzelać zielone pociski. Unikaj ich. Następny będzie laser. Unikaj go tymi samymi unikami, co rakiet. I od nowa. To właściwie wszystko, w kółko będzie powtarzać się to samo. Rozwal tym sposobem Céloche. Po walce wypłyń tunelem na powierzchnię. Wyskocz na "mostki", że tak powiem. Skacząc po nich dotrzyj do kolejnego doktorka.

Poziom 5

Przejdź do pomarańczowej puszki. Za pomocą rakiet rozwal wszystkie Mroklumy. Jest ich piątka. Aha, tu jest Sekret. Tak mi się przypomniało. Strzel rakietą do dziury w suficie na lewo, a następnie do dziury w suficie na prawo. Otworzy się krypta. Gdy już zbierzesz kasę, wskocz do portalu, aby poznać kolejnego doktorka.

Romeo

Hippis. Będzie rzucał niezłe teksty, zdecydowanie nie od trzech lat. Spróbuje "wyrzucić" Andre, grając na brzuchu Globoxa jak na bębnie, ale się nie uda. Mroklum przeleci tylko do mózgu Globoxa. Romeo poleci więc... kolejnego lekarza, "kozaka, speca, że nie ma przebacz". A potem pójdzie podlać roślinki.

Poziom 6

Funkyboard.