Solucja do gry Rayman 3: Hoodlum Havoc/Bagna Mroku

Z RayWiki, wiki o Raymanie
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
TheBogofMurkPC.jpg

Bagna Mroku, to trzeci świat w Rayman 3. Musieliśmy tutaj, stoczyć walkę z dwoma bossami.

Poziom 1

Po obejrzeniu "Cut-scenki", w toalecie, jest jeden szmaragd, którego raczej trzeba wziąść:P. Idziemy prosto, i niszczymy klatkę, po czym, małak da nam nową puszkę - żółtą. Musimy zdobyć kryształy, które są po lewej, i przelecieć, prosto w prawo. Zanim pójdziemy do domu Begoniaksy, skręcamy w prawo, i niszczymy klatkę,a potem zbieramy punkty. Teraz wracamy się, i idziemy do domu Begoniaksy. Tam stoczymy z nią walkę. Żeby ją pokonać, to gdy strzela miksturą, trzeba skoczyć, i uderzyć w to, żeby elikisir, odbił się w jej strone. Jak już będzie żabą, to musimy poprostu, próbować w nią strzelać. A już gdy będzie "bardzo zła", to musimy nad nią przeskakiwać, żeby nam nie traciła zdrowia. Ale jeśli, ona strzeli cię tym eliksirem, to zmienisz się w żabę, przez co musisz uciekać żeby cię nie złapała. Po wykonaniu tego manewru kilka razy, idź za nią, i zbierz punkty, które znajdują się w tym pokoju. Żeby zakończyć poziom, wejdź do "Magicznego lustra"

Poziom 2

Ten poziom nie jest zbyt długi. Najpierw skoki po mini wysepkach (Uwaga na piranie!) Potem pokonaj Mroklumy grające w Karty i weź zieloną puszkę i pokonaj Bombiaka i Tawuły i pokonaj Osiłki zniszcz klatkę. Pora żebyś poznał Osiłek świrusa pokonaj go strzelając aż spadnie do bagien. Złap się haku na szczękostrzał wejdz do pnia i zniszcz klatkę i użyj turbokoptera i wyleć teraz tylko do ciemnego korytarza i koniec.

Poziom 3

Idź prosto i zabji Bagniaki. Zdobędziesz szczękostrzał którym możesz złapać się haku, ale przed tym pokonaj ponownie Bagniaki. Pozbieraj kryształy, złap się haku, zabji śpiącego Mrokluma i zniszcz klatkę. Weź szmaragd i idź prosto. Pokonaj Bagniaki a potem zabji Mrokluma. Rozbji skarbonki i zabji kolejnego Mrokluma, zdobądź punkty i z pomocą tzw. Wiru rozwal grzybki. Zabji wszystkie Mroklumy i Bagniaka, i wejdź na łódkę a potem zdobędziesz dużo punktów. złap się haku, pokonaj Mrokluma i ukończ poziom.

Poziom 4

Zabij Mroklumy i idź dalej najpierw skok przez bagienka i na most pokonaj Bagniaki które staną ci na drodze w końcu dojdziesz do bagna i Tawuł skocz przez tawuły ale najpierw pokonaj Elitarnego Szeregowca i Świrusa złap Wir i wróć. Zniszcz klatkę Tins da ci kryształ 1500-punktowy wkręć tawułę i skocz pokonaj dwóch Elitarnych Szeregowców. Jeden z nich jest za drewnianą tarczą drógi na łódce weź Puszkę Szczękostrzału wróć ponownie przeskocz przez tawuły złap się haku pokonaj dwóch Osiłków i idź dalej skocz na miejsce gdzie są Bagniaki gdy ich pokonasz złap puszkę wiru pokonaj Bombiaki i idź do Elitarnych Szeregowców pokonaj ich drzwi do rezedencji Razoffa stoną otworem wejdź do rezdencji i koniec.

Poziom 5

Rayman musi pokonać Razoffa. Można go pokonać go zwyczajnie za pomocą pięści. Razoff strzela do Raymana jeśli Rayman go trafi to się wścieknie i będzie strzelać na oślep z nadzieją że trafi Raymana. Gdy Rayman parę razy go trafi żóci miny i ucieknie gdy ucieka Rayman może do niego strzelać ile chce. Razoff może zaatakować strzelbą z wyższego piętra trzeba się w tedy chować z różnymi przedmiotami w rezydencji.W końcu Razoff ucieknie do piwnicy. Rayman musi już tylko iść za Razoffem do piwnicy i koniec. W poziomie znajduję się sekret z Małakiem dający zielony kryształ.
PATRZ: Sekrety/Bagna mroku

Poziom 6

Piwnica Razoffa. Aby pokonać Bossa, musisz uderzać w niego, ale uważaj żeby cię nie nie trafiła kula. Na początek zniszcz klatkę po prawej stronie, a podczas gdy będziesz atakował Razoffa, będą pojawiać się czerwone puszki, które ułatwią ci pokonanie go. Razoff będzie próbował zniszczyć schodki, na których są puszki. Po pokonaniu Razoffa, kula zerwie się, i pojawi się filmik, kończący Bagna Mroku.