Solucja do gry Rayman 3: Hoodlum Havoc/Kwatera Mroklumów

Z RayWiki, wiki o Raymanie
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
HoodlumHeadquartersPC.jpg

Czas na ósmy, przedostatni już świat w Rayman 3: Hoodlum Havoc. Jest to Kwatera Mroklumów. Rayman zmierzy się tu z kolejnym bossem: Sabriką. Właściwie to przedostatni już boss. Jest to maszyna, chyba treningowa, Mroklumów. Temperatura tutaj to... "98 i 6, i nadal rośnie...".

Sabrika

Najpierw mamy krótką scenkę, lecz zalicza się do tych w dobrej jakości. Pokazana jest kwatera i nasz cel-boss, czyli Sabrika - maszyna treningowa Mroklumów.

Poziom 1

Idź przed siebie i zeskocz po pudłach. Po chwili usłyszysz głos hotessa - jedynego Mrokluma rodzaju żeńskiego. Ale, mniejsza. Przeskocz po pudłach na drewnianą platformę. Weź Rakiety Szokowe i rozwal klatkę. Wróć z powrotem i weź czerwoną puszkę. Rozwal drzwi, a następnie walnij w przycisk. Przejdź po położonym teraz moście. Tutaj będziesz musiał zmierzyć się z Obrońcą. Uważaj na Grimsy! Po walce rozwal jeszcze Elitarnego Szeregowca. Poczekaj, aż Globox stanie na jednym z przycisków, po czym stań na drugim. Gdy drzwi się otworzą, przejdź dalej korytarzem. Po drodze rozwal jednego Elitarnego Szeregowca. Gdy dotrzesz do Świrusa, walnij w niego raz. Okaże się, że pomaga mu Abradak, który jest dosyć wysoko. Skręć w lewo, do drabiny. Podłoga się pod tobą zawali i wlecisz do "magazynu. To tu nasze elitarne jednostki testują broń wytrwale i zapamiętale". Najpierw rozwal jednego Mrokluma Oficera. Weź od niego zieloną puszkę i wskocz na zawieszone pudło. Skacząc wyżej, rozwal trzech Elitarnych Szeregowców. Skacz dalej po pudłach, aż dotrzesz do jaja. Musisz zanieść je na przycisk tak, aby nie walnął cię granat. Przyjrzyj się podłodze. W miejscach, gdzie walą granaty, są cienie. Zanieś jajo na przycisk, wskocz wyżej i powtórz akcję. Wskocz jeszcze wyżej, przejdź dalej i rozwal Wybuchniaka, który rzucał te granaty. W nagrodę dostaniesz czerwoną puszkę. Rozwal drzwi, przejdź dalej i walnij w przycisk. Platforma, na której stał Abradak, obniży się. Zeskocz na dół, aby powrócić do Świrusa i Globoxa. Rozwal czarodzieja i rycerza, a następnie przejdź dalej. Pojawi się scenka, w której Globox rzuci się na narysowaną samicę jego rodzaju. Gdy tylko dotknie obrazka, ten zrzuci go w dół. No i Globox wpadł w pułapkę. Gdy przejmiesz kontrolę nad głównym bohaterem, usłyszysz głos Andre. Posłuchaj, co ma do powiedzenia, po czym wskocz po pudle. Uczep się siatki, skocz z niej na trochę wyżej położone pudło, a z pudła NA siatkę. Odbij się z niej na pudło, a z tamtąd uczep się kolejnej siatki. Przejdź na drewnianą platformę, z której wkocz na siatkę. Weź zieloną puszkę i, odbijając się, rozwal Bombiaka. Przeleć do miejsca, gdzie on stał, weź czerwoną puszkę i rozwal drzwi. Idąc dalej ukończysz poziom.

Poziom 2

Wpierw rozwal Mrokluma Oficera, Wybuchniaka, Elitarnego Szeregowca i Żołnierza (tak go nazywam, bo nie wiem, jaka jest jego prawdziwa nazwa). Do dyspozycji masz czerwoną puszkę. Następnie pokonaj dwóch Szturmaków. Po walce podejdź do krat, a wyjdzie z tamtąd Drażniak. Pokonaj go. Potem przejdź przez otwarte teraz kraty. Przejdź dalej korytarzem. Pojawi się mini-scenka i usłyszysz głos Globoxa. Weź pomarańczową puszkę i walnij w dźwignię. Zobaczysz, jak Szeregowiec z powrotem ją przestawia. Weź więc kolejną rakietę i rozwal Mrokluma. Jest on za pudłami. Następnie znów walnij w dźwignię. Wejdź teraz po pudłach i pokonaj Abradaka, Żołnierza i Oficera. Ten ostatni da ci Żelazną Pięść. Rozwal nią drzwi przed tobą. Zjedź rurą. Zobaczysz Globoxa niesionego przez... jakąś metalową łapę? Przejdź dalej i rozwal Mrokluma Oficera. Weź jajo. Twoim zadaniem jest przejście po małym mostku tak, aby nie walnął cię żaden pocisk ze strzelb Mroklumów. Nie wpadnij też do lawy! Jest jak z granatami: w miejscach, w których lecą pociski, są cienie. W połowie mostku zobaczysz scenkę, w której Mroklum przez przypadek odstrzeli sobie głowę. Przejdź dalej i połóż jajo na przycisku. Przejdź przez otwarte teraz drzwi i rozwal wszystkich Szeregowców. Teraz podejdź do jednej z dziur. Musisz przejść trening strzelania. Na dole masz żółty pasek. Walenie w portrety Raymana i Globoxa zabiera pasek, walenie w rysunek Mroklumiej kobiety - dodaje. Gdy pasek będzie pusty, drzwi się otworzą. Przejdź przez nie i ukończ poziom.

Poziom 3

I jesteśmy w hucie. Skacz po pudłach, lecz uważaj, aby nie wpaść do lawy! Gdy dotrzesz do drabiny, wejdź po niej. Przeskocz po ruchomych platformach dalej i rozwal Osiłka. Następnie wróć na ruchome platformy i skacz po nich w prawo. Nie dotykaj rozgrzanych rur! Dotrzyj do drabiny i wejdź po niej. Na prawo masz punkty, na lewo - dalszą drogę. Skacz po wysuwanych platformach i rozwalaj Mroklumy. Będą to po kolei: Elitarny Szeregowiec, Żołnierz i Mroklum Oficer. Przeskocz na większą platformę i rozwal kolejnego Oficera. Następnie walnij w dźwignię. Gdy mechanizmy wejdą w ruch, wskocz na taśmę. Będzie ona jechać w przeciwnym kierunku niż ty biec. Uważaj też na wystrzeliwany dym! Z taśmy wskocz na platformy, które poruszają się w dół. Ty musisz iść w górę, no bo jak to tak bez utrudnień. Wskocz na kolejną taśmę i przejdź nią dalej. Dojdź do drabiny i zejdź nią na dół. Na prawo masz skarbonkę. Wejdź z powrotem na górę. Tu są okrągłe platformy, które poruszają się ruchem okrężnym. Przeskocz po nich dalej. Wskocz na siatkę i przejdź dalej. Po chwili wylezie Drażniak. Walnij w niego. Okaże się, że pomaga mu Abradak. Za rozwalenie czarnoksiężnika dostaniesz czerwoną puszkę. Rozpraw się teraz z Drażniakiem. Przejdź przez otwarte teraz drzwi i ukończ poziom.

Poziom 4

Skacz przed siebie po ruchomych deskach. Po chwili znów zobaczysz Globoxa niesionego przez metalową łapę. Teraz będzie leciał przed tobą. Po chwili wysunie się mała platforma, na której będzie Osiłek. Rozwal go i skacz dalej po deskach. Będzie jeszcze jedna taka platforma z Osiłkiem. Po chwili Globox wleci do pomieszczenia, które natychmiast się zamknie. Ty doskocz do miejsca z życiem i idź dalej. Są tu dwie skarbonki z życiem. Dotarliśmy do Sabriki.

Najpierw wal w kółeczko tak, aby czerwona kreseczka dotarła na samą górę wskaźnika. Uważaj na pociski! Włączy się alarm. Na prawo masz "koło fortuny", które pokazuje, jakiego Mrokluma wypuści machina. Nietoperz to Szturmak, celownik to Żołnierz, a bomba to Wybuchniak. Zawsze wypuszczane są dwie sztuki Mroklumów. Powodzenia w walce.

Poziom 5

Musisz uciekać przed podnoszącą się lawą. Biegnij szybko przed siebie, skacz po platformach. Na większej będziesz musiał rozwalić Osiłka. Skacz i biegnij dalej. Rurą wejdź podobnie jak w Radzie Rusałek i Pustyni Knaarenów. Przejdź po siatce, skacz po skałach i biegnij dalej. Rozwal kolejnego Osiłka i skacz po drewnianych platformach. Następny Osiłek. Biegnij dalej, wejdź rurą, znów biegnij dalej. Wskocz po dwóch balonach na platformę (tu jest kolejny Osiłek), z tamtąd na kolejne balony. Wskocz na siatkę, a z niej na następne balony. Wskocz na drewnianą platformę, rozwal Osiłka i skacz dalej. Jeszcze jeden Osiłek, siatka. Biegnij dalej. Następny Osiłek (ile ich tu jest?!). Skacz po drewnianych platformach, pokonaj Osiłka, skacz dalej. Dotrzesz na górę, ukończysz poziom i świat.

Wieża Leptysa

Najpierw zobaczysz, jak cała kwatera wybucha. Filmik przeniesie się w inne miejsce, na szczyt Wieży Leptysa (przypomnienie - Leptys to bóg Knaarenów). Andre podleci do Refluxa, który za pomocą berła swojego króla (Gumsiego) zdobędzie całą moc Leptysa.